Ja kjenner jeg trengte det idagGod morgen
Godt du kan ligge å slappe av litt ihvertfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjenner jeg trengte det idagGod morgen
Godt du kan ligge å slappe av litt ihvertfall!
JooJeppsi!er jeg ikke snill?!
Alt bra i solskinnsparadiset ?God morgen søte du![]()
Ikke sant :/ eneste jeg ikke har noe kjempemye imot er innvendig ulAu da?!hva var poenget med det liksom? Skjønner godt du har skrekken da..
![]()
WoohooJippi. .. i dag har poden sovet hele natten og ser ut til at kolikken er historie . #bankibordet; )
Tusen takk søte du ❤Åh, ja da kan det virkelig kalles hell i uhell.
Ta vare på deg ♡
Hei! Her våkna vi kl 06, stod opp halv 7. Deilig med litt ekstra tid til kos og prat før vi står oppGod "morgen"unger levert, vært på besøk hos farmor og Bessen og sitter nå å venter på fysio time
god start på dagen
hvordan har deres morgen vært?
![]()
FantastiskJippi. .. i dag har poden sovet hele natten og ser ut til at kolikken er historie . #bankibordet; )
Alltid deilig med slik ekstra kos på morgenenHei! Her våkna vi kl 06, stod opp halv 7. Deilig med litt ekstra tid til kos og prat før vi står opplevert storebror, ig vært hos bakern å kjøpt brød (og et wienerbrød)
Nå skal jeg sette i gang med rydding snart
Takk snuppaArtig med shoppingflisene var råfine!!
Så herlig! !Tjohoo. Vi våkna rundt 5. Så la vi oss kl 7 igjen og sov heeeelt til 8:45![]()
Så da sier jeg god morgen. For dette ble en sabla fin morgen. Fikk tatt igjen litt søvn.
God "morgen"unger levert, vært på besøk hos farmor og Bessen og sitter nå å venter på fysio time
god start på dagen
hvordan har deres morgen vært?
![]()
Lykke tilGod morgen?
Hvordan går det med deg????![]()
Krysser fingrene for at alt er bra!! Hold oss oppdatert daLykke til![]()
Går brabare hatt kynnere siden søndag og han beveger seg mindre. Altså lenger tid mellom hver gang så var noen som sa at jeg burde ringe føden. I natt var dumt, så skal sove. Ta litt husarbeid (lovet mannen. Han gikk ut 22:30 igår for å kjøpe pålegg til meg) så ringer jeg sykehuset
![]()
Det gjør det absolutt!♡Alltid deilig med slik ekstra kos på morgenengir en så fin start på dagen
![]()
Åh, laks er så godt. Hva pleier du å ha til?Skal bli godt med laks til middag idag![]()
GrattisTakkdet er 8 år
![]()
godt å høre at du har mindre smerter idagGodt at magesmertene er mye mindre idag. Fikk spist frokost både jeg og frøkna. Og nå leker hun på matta si. Dvs, henter alt ut av lekekassa og roter![]()