Skravletråd Mars!

Au da?!:eek: hva var poenget med det liksom? Skjønner godt du har skrekken da..:(
Ikke sant :/ eneste jeg ikke har noe kjempemye imot er innvendig ul :p for det er ikke vondt. Bare ubehagelig

God "morgen" :D unger levert, vært på besøk hos farmor og Bessen og sitter nå å venter på fysio time :D god start på dagen :) hvordan har deres morgen vært? :)
Hei! Her våkna vi kl 06, stod opp halv 7. Deilig med litt ekstra tid til kos og prat før vi står opp :) levert storebror, ig vært hos bakern å kjøpt brød (og et wienerbrød) ;) Nå skal jeg sette i gang med rydding snart

Hei! Her våkna vi kl 06, stod opp halv 7. Deilig med litt ekstra tid til kos og prat før vi står opp :) levert storebror, ig vært hos bakern å kjøpt brød (og et wienerbrød) ;) Nå skal jeg sette i gang med rydding snart
Alltid deilig med slik ekstra kos på morgenen :) gir en så fin start på dagen ❤️

Tjohoo. Vi våkna rundt 5. Så la vi oss kl 7 igjen og sov heeeelt til 8:45 :o

Så da sier jeg god morgen. For dette ble en sabla fin morgen. Fikk tatt igjen litt søvn.
Så herlig! !
Håper resten av dagen blir like flott :)

God "morgen" :D unger levert, vært på besøk hos farmor og Bessen og sitter nå å venter på fysio time :D god start på dagen :) hvordan har deres morgen vært? :)
God morgen?
Hvordan går det med deg???? :)
Lykke til :)
Går bra :) bare hatt kynnere siden søndag og han beveger seg mindre. Altså lenger tid mellom hver gang så var noen som sa at jeg burde ringe føden. I natt var dumt, så skal sove. Ta litt husarbeid (lovet mannen. Han gikk ut 22:30 igår for å kjøpe pålegg til meg) så ringer jeg sykehuset :)

Lykke til :)
Går bra :) bare hatt kynnere siden søndag og han beveger seg mindre. Altså lenger tid mellom hver gang så var noen som sa at jeg burde ringe føden. I natt var dumt, så skal sove. Ta litt husarbeid (lovet mannen. Han gikk ut 22:30 igår for å kjøpe pålegg til meg) så ringer jeg sykehuset :)
Krysser fingrene for at alt er bra!! Hold oss oppdatert da :)

Godt at magesmertene er mye mindre idag. Fikk spist frokost både jeg og frøkna. Og nå leker hun på matta si. Dvs, henter alt ut av lekekassa og roter :p
godt å høre at du har mindre smerter idag :)

Back
Topp