masse god bedringFortsatt sykt barn her, så her ligger hun rett ut og slapper avFår prøve å varte hun opp så godt jeg kan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
masse god bedringFortsatt sykt barn her, så her ligger hun rett ut og slapper avFår prøve å varte hun opp så godt jeg kan
![]()
gratulererI dag har jeg og mannen bronsebryllupsdag ♡
De går veldig fort jaTakk![]()
Syns årene flyr![]()
Varierer litt. Ikke bestemt meg for om det blir ovnsbakte båtpoteter eller ris idag. Og selvsagt grønnsakerÅh, laks er så godt. Hva pleier du å ha til?
Ooh, ovnsbakte poteter♡ Her er rømme prikken iver i'en til lakseniddagenVarierer litt. Ikke bestemt meg for om det blir ovnsbakte båtpoteter eller ris idag. Og selvsagt grønnsaker![]()
er nok detKrysser fingrene for at alt er bra!! Hold oss oppdatert da![]()
Takkgodt å høre at du har mindre smerter idag![]()
Er heldigvis bedre idag. Ikke helt smertefri, men takler detHøres ikke bra ut:/
God bedring til deg![]()
Håper og detSå braHåper det holder seg stabilt!
ta vare på deg selv du nå <3Takkgodt å fungere mer.
![]()
Ikke myeGod morgen
Planer for dagen?
Uff. Febersyk?Fortsatt sykt barn her, så her ligger hun rett ut og slapper avFår prøve å varte hun opp så godt jeg kan
![]()
Enda litt natterangler?skikkelig B menneske han der
![]()
Det skal jeg ❤ hvordan er formen din forresten?ta vare på deg selv du nå <3
God morgen
La ham sove du!
Åh nå fikk jeg lyst på laksSkal bli godt med laks til middag idag![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg har visst ei skikkelig A-menneske jente jegJa, det kan du si
Begynner å bli slitsomt![]()
Har vurdert det også men glemmer alltid å kjøpe rømmeOoh, ovnsbakte poteter♡ Her er rømme prikken iver i'en til lakseniddagenElsker rømme!
Varierer litt mellom ris, ovnsbakte båtpoteterÅh nå fikk jeg lyst på lakstror jeg kjøper det på butikken npr jeg skal til byen. Hva har dere til?
![]()