Kos deg med pasienten dinNå kommer kengubarnet, ,så da får jeg gå ut av bv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med pasienten dinNå kommer kengubarnet, ,så da får jeg gå ut av bv
Kost oss i bhgHåper du får en god dag![]()
Han ligger under dyna å hviler . Ikke mye futt i han i dag.Kos deg med pasienten din![]()
Enda litt natterangler?God morgen!
F sover ennå....lurer på om jeg skal vekke han eller la han ligge.. Han sovna ikke før 23 igår![]()
Kos dere sammenNå kommer kengubarnet, ,så da får jeg gå ut av bv
HeerligTro meg jeg drømmer om det.
Men jeg og J reiser til mamma ett par dager i påskenså da får jeg litt avlasting og kan sove heeelt til kl 9
![]()
Å nei stakkars degLegevakta om en 20 minutters tid.. venter på gubben kommer hjem så han kan ta over frøkna mens mamma kjører meg. Magesmertene gir seg ikke, blir bare verre.![]()
Ja gleder meg veldigHeerlig![]()
Det har jeg vært en gangVi er i Puerto Rico på Gran canariajeg og mannen..
Koser oss masse![]()
Haha, han forsvant ja..Ha ha ham forsvant igjen...
Når var det du fødte egentlig august? Ikke bare bare med disse rutinene gitt.. vi slet lenge ned førstemann for å få det på plass.Ja, har merka det
Her har vi fått beskjed av HS å vekke han til sånn ca samme tid hver morgen for å få rutiner på plass... Men når han ikke sovner før 22-23 så syns jeg egentlig det er slemt å vekke han kl7 liksom
Han får jo ikke henta seg inn på dagen heller![]()
Tusen takk. Vil bare bli kvitt det. Det er så vondtÅ nei stakkars deg
Lykke til
Lurt å hvile litt før vakt ja. Håper den ikke blir for illeDa sover mini og jeg prøver å slappe litt av før kveldsvakt. Bekkenet krangler og håper jeg ikke får en alt for galen liste på jobb
Sykt barnHaha, han forsvant ja..Har du sykt barn idag eller bare fridag?
Lykke tilSitter å venter på legevakten på å komme inn. Håper jeg ikke må vente for lenge
Hadde du pco?Tusen takk. Vil bare bli kvitt det. Det er så vondt
Er på hotellet nå.Hehe, flere morgenfugler?
Idag du skulle på tur?