Skravletråd Mars!

God bedring syke..

Har funnet ut mye i kveld innen saken jeg har styra mye med i kveld.. Og jeg tror vi skal klare å få omgjort hele driten.. Glad..

I barnehagen i dag kjefta jeg på ene Bhg ansatte fordi jeg ikke har fått et skjema vi skulle fylle ut. Noe som resulterte i at jeg ikke fikk levert innen fristen. Viste forøvrig heller ikke om noe frist iom jeg ikke hadde fått skjema.. I kveld kom jeg på en sak.. Jeg fikk utdelt et halvt(!!!) møtereferat sist uke. Og ped.leder var veldig ivrig på å fortelle meg viktigheten av å lese nøye.. Og tenkte jeg.. Vi hadde fått referatet på Mail også så forsto ikke helt den der... Men i kveld fant jeg ut av det.. Jeg bare må ha fått feil ark.. Iom Bhg tanta var så påståelig hun hadde delt det ut fordi hun hadde kryssa på lista si.. Har snakket med flere folk og ingen andre har
Mottatt referat per post/hyllepost.... Gaaaah liksom.. Men da kan jeg forstå den ansatte er frustrert.. Hun har jo delt ut.. Men ikke riktig papir.. Så da må jo hun å forstå min frustrasjon.. Vi har jo ikke mottatt det papiret de påstår vi har mottatt! Og jeg hsr sjekka arket flere ganger både forran og bak ;)
Kjeftet på de?

Veldig fine faktisk. Avslutta med samtlige av vennene våre på restefest etter dåp i går. Sliten men glad for at vi har så mange flotte folk å omgås :)

Jobb i kveld ?
Herlig med masse fine folk:D

Ikke jobb her, er i syden:D hjem i morgen da...

Ligger på sofaen. Ligger her hele dagen. Klarte å være med å legge frøkna da. Vi pleier begge å legge henne.
Men kjenner det enda :/
Høres ikke bra ut:/
God bedring til deg:)

Er det ikke typisk. Er stuptrøtt etter altfor lite søvn i natt og tenkte å få mini til å ha luren sin litt tidlig idag siden han og er trøtt slik vi begge kan få sove litt før jeg skal på kveldsvakt. Men ser ikke ut som han har tenkt å sove uten at jeg går ut på tur med han og det kjenner jeg at jeg ikke orker idag

Jippi. .. i dag har poden sovet hele natten og ser ut til at kolikken er historie . #bankibordet; )

Ja. Var veldig glad for det igår. Og at det man mandag, så man faktisk fikk tak i gubben på jobb. Tirsdager til torsdager er han på linjen og jobber og da går det ikke å ringe han. Så hell i uhell :) takk♡
Åh, ja da kan det virkelig kalles hell i uhell. :)
Ta vare på deg ♡

Back
Topp