Endel snø her også dessverreHeldigvi har så mye snø her oppe hos meg så jeg hadde måttet vri opp joggeskone mine
men idag så fikk de seg en liten luftetur
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endel snø her også dessverreHeldigvi har så mye snø her oppe hos meg så jeg hadde måttet vri opp joggeskone mine
men idag så fikk de seg en liten luftetur
![]()
Yes klart jeg harFått gjort litt husarbeid?![]()
Lenge til du er ferdig for dagen?Ååh herlig med kynnere på jobb.. Heldigvis ikke så sterke. Manner meg opp til å gå ut av bilen og opp til neste pasient
Veldig opp og nedHvordan er formen hans nå?![]()
Kos deg !Ute på tur
Vis vedlegget 166590
Ikke foreløpig :/Ingen årsak til vondtene?![]()
Neei. Men fikk angst for det etter opplevelse sist gang. Ikke hatt noe mot det egentlig før det.Det er ikke akkurat noe som står høyt på listen nei![]()
Hun sa noen dager. Så kanskje ila uka håper jeg.Tar det lang tid å få svar på det?
Det går bedre. Takk som spørHåper alt er bra med deg?![]()
Oh yes!!Hihisnuppa er aktiv!
Når var det du fødte egentlig august? Ikke bare bare med disse rutinene gitt.. vi slet lenge ned førstemann for å få det på plass.
Sover han ikke på dagen?
Ja har vel detGod kveld
Alle hatt en fin dag?
Jada,sliten nå. Har vært i Trondheim og funnet fliser,og vært på obs og kjøpt ull til barna til neste sesongJa har vel det
du da?
Ligger på sofaen. Ligger her hele dagen. Klarte å være med å legge frøkna da. Vi pleier begge å legge henne.Huff da
Hvordan går det med deg nå?
Jeg er her nåStille her i kveld