Regner med det. Men håper det ikke er detHuff! God bedring i alle fall! Må du ut med spiralen hvis det er infeksjon ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med det. Men håper det ikke er detHuff! God bedring i alle fall! Må du ut med spiralen hvis det er infeksjon ?
Huff daIdag er det sofa tjeneste på meg. Vært hos legevakta med sterke magesmerter som de ikke fant ut av. Så ble sendt hjem med beskjed om å hvile og se det ann
Å hvorfor det da?God dagfår en dårlig start på dagen jeg hadde i dag
![]()
Det er vårSol og 11+ grader
Er det vår eller er det vårvi har nettopp testa vår nye reisetrille
den er sykt awesome
![]()
Hoho måtte klype meg sjæl i armenDet er vår![]()
Det hsr vi brukt ett par ukerHoho måtte klype meg sjæl i armentok på joggesko også jeg.
HeldigDet hsr vi brukt ett par uker![]()
Hvor i Spania skal dere da?Det har jeg vært en gangooh, voksentur. Så deilig!
Vi reiser til spania i slutten av april vi. Det gledes!
Håper alt er bra med deg?Sitter å venter på legevakten på å komme inn. Håper jeg ikke må vente for lenge
Hvor i verden er du hen da?Er på hotellet nå.
Hadde bare noe jeg måtte gjøre på kontoret først
Tar det lang tid å få svar på det?Får se hva prøven sier. Men sikkert lite egentlig. Takk ❤
Uff daFikk noen sinnsyke kjedelige nyheter i helga.. Som om ikke forrige uke var hard nok....
Fått gjort litt husarbeid?Æsj må dra over stuegulvet ser jeg...
Det er ikke akkurat noe som står høyt på listen neiOm det er noe jeg virkelig ikke liker, er det gyn undersøkelser :S aff, forferdelse hver gang
Hvordan er formen hans nå?Ja er nok det
HihiBah... Tror jenta i magen har tatt noen leksjoner i karate inni der!! DÆVEN for et trøkk det er i enkelte spark![]()
Ingen årsak til vondtene?Takk. Ble bare undersøkelse, gyn sjekk, blodprøver og slikt. Og beskjed om å ligge hjemme og slappe av og ta smertestillende.