Det har jeg! Hva gjør du i dag da?Håper du har kosa deg masse med familien din![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg! Hva gjør du i dag da?Håper du har kosa deg masse med familien din![]()
Bah. Irriterende! Får håpe de ikke har sendt avgårde enda da! Av og til har jeg plutselig fått melding om å hente pakke uten at jeg har fått noe sporingsnr og slike tingDet er det
Jeg så etter bestilling at de opererer med andre str på jakka jeg har bestilt enn det andre gjør så mest sannsynlig er den for liten til kb
Idag er det sofa tjeneste på meg. Vært hos legevakta med sterke magesmerter som de ikke fant ut av. Så ble sendt hjem med beskjed om å hvile og se det annDet har jeg! Hva gjør du i dag da?
Ja det er veldig santMange som kjenner liv tidligmen varierer voldsomt fra person til person og fra graviditet til graviditet.
Krysser i grunnen bare fingrene for at hu ikke skal legge seg til slik at hu sparker opp i ribben mot slutten. Det er rimelig vondt![]()
Regner med detVåkner vel snart
ja er utrolig irriterendeBah. Irriterende! Får håpe de ikke har sendt avgårde enda da! Av og til har jeg plutselig fått melding om å hente pakke uten at jeg har fått noe sporingsnr og slike ting![]()
Hadde en som sparka opp mot ribbeina mens den andre samtidig lå å sparket i blæra :sJa det er veldig santVarierer
![]()
Krysser alle fingre og tær for at hun ikke gjør detHadde det slik med første, opp i ribbeina, men heldig bis så var hun ikke så sprellefant
![]()
Huff da! Har du vondt enda ?Idag er det sofa tjeneste på meg. Vært hos legevakta med sterke magesmerter som de ikke fant ut av. Så ble sendt hjem med beskjed om å hvile og se det ann
JaHuff da! Har du vondt enda ?
Tvillinger ja, det er nok kjempe gøy med en på hver sideHadde en som sparka opp mot ribbeina mens den andre samtidig lå å sparket i blæra :s
Aktive barn du har 
Sove godt du daLa i meg i stad rundt 10:30 og sovet til nå :O
Var så trøtt at jeg klarte ikke lese noe jeg sovnet bare![]()
Hehehehe. Men godt er det at de er aktive, både inni og utenfor magenTvillinger ja, det er nok kjempe gøy med en på hver sideAktive barn du har
Når jeg tenker over det tror jeg hun drev å turna inni der sist, for hun elsker å turne den dag i dag
3,5år
![]()
JeppSove godt du da![]()
Huff! God bedring i alle fall! Må du ut med spiralen hvis det er infeksjon ?Jaikke like ille heldigvis. Men venter på svar på prøver om infeksjon i f.eks spiralen om noen dager. vondt er det
![]()
Håper de finner ut noe og masse god bedringJaikke like ille heldigvis. Men venter på svar på prøver om infeksjon i f.eks spiralen om noen dager. vondt er det
![]()
Får se hva prøven sier. Men sikkert lite egentlig. Takk ❤Håper de finner ut noe og masse god bedring![]()