Skravletråd Mars!

Det er det
Jeg så etter bestilling at de opererer med andre str på jakka jeg har bestilt enn det andre gjør så mest sannsynlig er den for liten til kb
Bah. Irriterende! Får håpe de ikke har sendt avgårde enda da! Av og til har jeg plutselig fått melding om å hente pakke uten at jeg har fått noe sporingsnr og slike ting :o

Det har jeg! Hva gjør du i dag da?
Idag er det sofa tjeneste på meg. Vært hos legevakta med sterke magesmerter som de ikke fant ut av. Så ble sendt hjem med beskjed om å hvile og se det ann

Mange som kjenner liv tidlig :) men varierer voldsomt fra person til person og fra graviditet til graviditet.

Krysser i grunnen bare fingrene for at hu ikke skal legge seg til slik at hu sparker opp i ribben mot slutten. Det er rimelig vondt :P
Ja det er veldig sant:-) Varierer :)
Krysser alle fingre og tær for at hun ikke gjør det ;) Hadde det slik med første, opp i ribbeina, men heldig bis så var hun ikke så sprellefant:)

Ja det er veldig sant:-) Varierer :)
Krysser alle fingre og tær for at hun ikke gjør det ;) Hadde det slik med første, opp i ribbeina, men heldig bis så var hun ikke så sprellefant:)
Hadde en som sparka opp mot ribbeina mens den andre samtidig lå å sparket i blæra :s

La i meg i stad rundt 10:30 og sovet til nå :O
Var så trøtt at jeg klarte ikke lese noe jeg sovnet bare :p

Hadde en som sparka opp mot ribbeina mens den andre samtidig lå å sparket i blæra :s
Tvillinger ja, det er nok kjempe gøy med en på hver side:happy: Aktive barn du har :D Når jeg tenker over det tror jeg hun drev å turna inni der sist, for hun elsker å turne den dag i dag:D 3,5år:smug:

Tvillinger ja, det er nok kjempe gøy med en på hver side:happy: Aktive barn du har :D Når jeg tenker over det tror jeg hun drev å turna inni der sist, for hun elsker å turne den dag i dag:D 3,5år:smug:
Hehehehe. Men godt er det at de er aktive, både inni og utenfor magen ;) :)

Nei skal lage maten til N. Skulle egentlig gi pasta, men tror det holder med brødmat. Leverpostei i boks og brød + små oster. Mens hun spiser drar jeg på butikken og handler :)
Være borte ved bhg klokken 14:45 tenker jeg. Da snakkes vi i kveld :)

Mannen lovte å ta husarbeid idag så håper han holder det ❤️ jeg skal rydde og vaske gangen etterpå mens hun ser TV. Tenkte å sette potetene på kok det klarer jeg :)

De var ikke helt ferdig med å spise så da venter jeg :)

Back
Topp