Hehe. ArtigHaha. Det er nøyaktig slik det kommer til å bli her er jeg sikkert på. Hun er litt over 8 mnd. Men har aldri ro i seg. Spreller og åler overalt. Sitte på fanget eller kose i armene,hva er det?og med et lurt blikk og smil
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. ArtigHaha. Det er nøyaktig slik det kommer til å bli her er jeg sikkert på. Hun er litt over 8 mnd. Men har aldri ro i seg. Spreller og åler overalt. Sitte på fanget eller kose i armene,hva er det?og med et lurt blikk og smil
![]()
Ha ha godt du kan det daHaha, ja ok! Der ser du.. godt vi fikk oppklart detjeg kan gå med på å kalle det for å feie over
![]()
Du får rope på hanFår bare håpe mannen våkner snart han sover visst lur med jenta vår. Så kanskje han kan ordne meg noe![]()
Aner ikke. Var ikke forberedt på at de skulle helt opp inni livmora. Trudde de skulle bare ta en prøve litt opp inni der. Så fikk sjokk. De forklarte liksom ingenting og jeg ante ikke hva jeg skulle spørre om. Det viste seg at det var rester av morkaka som satt fast. Unner ingen den opplevelsen for å si det slik. Bad strengt om full narkose når de skulle inn og fjerne det iallefall!Å herregud, skrapeprøve... kjenner jeg ble svimmel av tanken! Huff, det hørtes forferdelig ut!!! H orfor ga dem ikke bedøvelse først? Glemte det av liksom?!
Hun her blir nok pappas lille jente. Han sier det selv. At hun kommer garantert til å klare å snurre han rundt fingerenHehe. Artigde begynner nok tidlig å snurre pappaene rundt fingeren tror jeg
![]()
Da vekker jeg nok henne og. De sover begge i vår seng. Får bare smøre meg med tålmodighetDu får rope på han
Dette blir samboer sin første. Ser for meg at både han og de spente storebrødrene kommer til å være meget svak for jenta som kommerHun her blir nok pappas lille jente. Han sier det selv. At hun kommer garantert til å klare å snurre han rundt fingeren![]()
Hehe, bra de får er så aktive at det blir letter å finne ut av hva de ønsker å drive medJa, her blir det karate så snart hu kan meldes på tror jeg21 + 1 i dag
Du da?
![]()
Hihi. Det tviler jeg ikke påDette blir samboer sin første. Ser for meg at både han og de spente storebrødrene kommer til å være meget svak for jenta som kommer*flirer* godter meg hver gang jeg plager samboer med det
![]()
Håper du har kosa deg masse med familien dinDa er to uker med herlig familiegjensyn over for denne gang. Litt tomt og rart akkurat nå. Men det går vel over. Håper alle har hatt det fint her på skravletråden mens jeg har vært opptatt![]()
Våkner vel snartDa vekker jeg nok henne og. De sover begge i vår seng. Får bare smøre meg med tålmodighet
Ja ikke santHehe, bra de får er så aktive at det blir letter å finne ut av hva de ønsker å drive medÅ herlig, kjent spark lenge?
Er 13+4
![]()
Bestilling eller henvendelse? Bestilte på flust på onsdag. Enda ikke fått noen beskjed om de har sendt pakkenLurer på hva or lang tid flust skal bruke på svare
Henvendelse om bestilling. . Spurte på torsdag.Bestilling eller henvendelse? Bestilte på flust på onsdag. Enda ikke fått noen beskjed om de har sendt pakken![]()
Da er det ikke bare meg som syns jeg kjenner noe bevegelse inni derJa ikke santproblem solved
![]()
Kjent liv i magen siden jeg var 12 uker til tross for foranliggende morkake. Men da var det kun boblerfra rundt uke 16 begynte jeg å kjenne spark når hu lå med beina mot siden
![]()
Daglig liv har jeg kjent siden ca 18-19 uker. Men NÅ har det tatt HELT av![]()
Ja det er godt gjort å kjenne noe da
blir gøy mot slutten for deg da kan jeg tenke Har bestilt der noen ganger og må innrømme dette er første gang jeg opplever at de er så himla trege. Men like irriterende for det!Henvendelse om bestilling. . Spurte på torsdag.
Å jeg bestilte også onsdag uten å ha hørt noe
Det er detHar bestilt der noen ganger og må innrømme dette er første gang jeg opplever at de er så himla trege. Men like irriterende for det!
Mange som kjenner liv tidligDa er det ikke bare meg som syns jeg kjenner noe bevegelse inni derKjenner noe av og til
![]()
Ja det er godt gjort å kjenne noe da
gleder meg til uke 16ish nå kjenner jeg
blir gøy mot slutten for deg da kan jeg tenke
![]()