Takk. Ble bare undersøkelse, gyn sjekk, blodprøver og slikt. Og beskjed om å ligge hjemme og slappe av og ta smertestillende.Uff dalykke til hos legen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Ble bare undersøkelse, gyn sjekk, blodprøver og slikt. Og beskjed om å ligge hjemme og slappe av og ta smertestillende.Uff dalykke til hos legen!
God bedringTakk. Ble bare undersøkelse, gyn sjekk, blodprøver og slikt. Og beskjed om å ligge hjemme og slappe av og ta smertestillende.
Tusen takkGod bedring![]()
Åherlighet. Håper det går bra med dere begge❤Tidligere i uka var det skade på meg og babyen og ambulanse og sykehus. Det som skjedde i helga har jeg ikke lyst å si så mye om enda.. Men er blitt gjort et vedtak som må omgjøres.. En spørreundersøkelse et vedtak har blitt fattet på har ikke gått ut til alle som har krav på detergo har ikke alle fått satt sin mening. Meg selv inkludert
Den er allerede inntatt! Burde strengt talt fått i meg noe mat snart. Men klarer ikke begynne med matlaging nåDet tror jeg er lurt
Husker den tiden jaBah... Tror jenta i magen har tatt noen leksjoner i karate inni der!! DÆVEN for et trøkk det er i enkelte spark![]()
Heldigvis er det som oftest veldig fort gjort daDen var..ubehagelig.. for å si det mildt![]()
Hehe det jeg sier til gubbenHusker den tiden jami var ei skikkelig villing i magen. Og hun er nøyaktig lik nå
![]()
He he sikkert morsomt synVar voldsomt tidlig ogHar kjent aktivitet lenge, men nå sitter jeg å hopper i sofaen plutselig
![]()
Ja det synes guttungen i allefallHe he sikkert morsomt syn
Mener dra over med tørrmopp jegNå skjønte jeg hva du mente med å feie. Når du sier feie, så tenker jeg vaske. Når jeg skal si feie, så sier jeg kosteSånn er det på mitt språk
Hehe ja feiebrettet er hyppig i bruk her og. Stort sett etter hvert måltid.
Joda. Det var kjapt overstått. Måtte ta en prøve oppi der ogHeldigvis er det som oftest veldig fort gjort da![]()
Jøss rart de ikke vil observere deg littJa.. får svar om noen dager om det er infeksjon eller noe annet. Men for nå, hvile og ta medisin. Fikk bare komme tilbake om det ikke gav seg
Det skjønner jeg du ikke orkerDen er allerede inntatt! Burde strengt talt fått i meg noe mat snart. Men klarer ikke begynne med matlaging nå
Det skjønner jegJa det synes guttungen i allefall![]()
Haha. Det er nøyaktig slik det kommer til å bli her er jeg sikkert på. Hun er litt over 8 mnd. Men har aldri ro i seg. Spreller og åler overalt. Sitte på fanget eller kose i armene,hva er det?Hehe det jeg sier til gubbenser for meg en lita jente på 3 med håret til alle kanter, full i faen og med dådyr øyne som snurrer faren rundt lillefingeren
![]()
Å herregud, skrapeprøve... kjenner jeg ble svimmel av tanken! Huff, det hørtes forferdelig ut!!! H orfor ga dem ikke bedøvelse først? Glemte det av liksom?!Joda. Det var kjapt overstått. Måtte ta en prøve oppi der oger bare mest at etter de tok en skrapeprøve oppi livmora en stund etter ks at jeg har fått angst for de undersøkelsene. En prøve som det skulle jeg hatt bedøvelse av et slag. Men fikk ingenting. Så den satt skrekken i meg. Blodtrykket gikk i bånn, svimte av korte stunder og det var forferdelig
![]()
De sa bare kom tilbake om det blir verre. Er bare en lokal legevakt. Ingen sykehus. Så de er ikke akkurat kjent for å gjøre slikt. Hadde jeg vært i harstad der vi bodde før,hadde jeg garantert blitt lagt inn over nattaJøss rart de ikke vil observere deg litt
Haha, ja ok! Der ser du.. godt vi fikk oppklart detMener dra over med tørrmopp jeg![]()
Får bare håpe mannen våkner snart han sover visst lur med jenta vår. Så kanskje han kan ordne meg noeDet skjønner jeg du ikke orker