Skravletråd Mars!

Tidligere i uka var det skade på meg og babyen og ambulanse og sykehus. Det som skjedde i helga har jeg ikke lyst å si så mye om enda.. Men er blitt gjort et vedtak som må omgjøres.. En spørreundersøkelse et vedtak har blitt fattet på har ikke gått ut til alle som har krav på det ;) ergo har ikke alle fått satt sin mening. Meg selv inkludert
Åherlighet. Håper det går bra med dere begge❤

Bah... Tror jenta i magen har tatt noen leksjoner i karate inni der!! DÆVEN for et trøkk det er i enkelte spark :P
Husker den tiden ja :p mi var ei skikkelig villing i magen. Og hun er nøyaktig lik nå :p

Husker den tiden ja :p mi var ei skikkelig villing i magen. Og hun er nøyaktig lik nå :p
Hehe det jeg sier til gubben :P ser for meg en lita jente på 3 med håret til alle kanter, full i faen og med dådyr øyne som snurrer faren rundt lillefingeren :P

Nå skjønte jeg hva du mente med å feie. Når du sier feie, så tenker jeg vaske. Når jeg skal si feie, så sier jeg koste :D Sånn er det på mitt språk :p

Hehe ja feiebrettet er hyppig i bruk her og. Stort sett etter hvert måltid.
Mener dra over med tørrmopp jeg ;)

Heldigvis er det som oftest veldig fort gjort da :)
Joda. Det var kjapt overstått. Måtte ta en prøve oppi der og :p er bare mest at etter de tok en skrapeprøve oppi livmora en stund etter ks at jeg har fått angst for de undersøkelsene. En prøve som det skulle jeg hatt bedøvelse av et slag. Men fikk ingenting. Så den satt skrekken i meg. Blodtrykket gikk i bånn, svimte av korte stunder og det var forferdelig :(

Hehe det jeg sier til gubben :P ser for meg en lita jente på 3 med håret til alle kanter, full i faen og med dådyr øyne som snurrer faren rundt lillefingeren :P
Haha. Det er nøyaktig slik det kommer til å bli her er jeg sikkert på. Hun er litt over 8 mnd. Men har aldri ro i seg. Spreller og åler overalt. Sitte på fanget eller kose i armene,hva er det?:p og med et lurt blikk og smil :p

Joda. Det var kjapt overstått. Måtte ta en prøve oppi der og :p er bare mest at etter de tok en skrapeprøve oppi livmora en stund etter ks at jeg har fått angst for de undersøkelsene. En prøve som det skulle jeg hatt bedøvelse av et slag. Men fikk ingenting. Så den satt skrekken i meg. Blodtrykket gikk i bånn, svimte av korte stunder og det var forferdelig :(
Å herregud, skrapeprøve... kjenner jeg ble svimmel av tanken! Huff, det hørtes forferdelig ut!!! H orfor ga dem ikke bedøvelse først? Glemte det av liksom?!

Jøss rart de ikke vil observere deg litt
De sa bare kom tilbake om det blir verre. Er bare en lokal legevakt. Ingen sykehus. Så de er ikke akkurat kjent for å gjøre slikt. Hadde jeg vært i harstad der vi bodde før,hadde jeg garantert blitt lagt inn over natta :p

Back
Topp