Skravletråd Mars!

Det burde jeg ha gjort og... men nå har jeg knekkebrød i ovnen som snart må tas ut, og en baby som nok våkner snart, så gidder ikke begynne med det nå.
Går heldigvis fort å gjøre det for det ble vasket i går rundt men har kommet litt smuler

Hatt der før også?
Ja. Sist var når jeg var gravid. De trodde det kanskje var blindtarmen. Men avføyde det etterhvert.

Det endte denna gangen samme vei. Ikke infeksjon tror de heller. Men har tatt underlivsprøve som hun får svar på om noen dager. Fikk beskjed om å dra hjem, ta smertestillende og hvile

Ja. Sist var når jeg var gravid. De trodde det kanskje var blindtarmen. Men avføyde det etterhvert.

Det endte denna gangen samme vei. Ikke infeksjon tror de heller. Men har tatt underlivsprøve som hun får svar på om noen dager. Fikk beskjed om å dra hjem, ta smertestillende og hvile
Æsj da så kjedelig da

Bah... Tror jenta i magen har tatt noen leksjoner i karate inni der!! DÆVEN for et trøkk det er i enkelte spark :P

Tidligere i uka var det skade på meg og babyen og ambulanse og sykehus. Det som skjedde i helga har jeg ikke lyst å si så mye om enda.. Men er blitt gjort et vedtak som må omgjøres.. En spørreundersøkelse et vedtak har blitt fattet på har ikke gått ut til alle som har krav på det ;) ergo har ikke alle fått satt sin mening. Meg selv inkludert
OIII. Hvordan går det med deg og den lille nå da? *vondt i sjelen*

Er ikke noe godt når man ikke blir hørt og ikke får sagt sin mening :(

Da vet du hva du skal melde hun på når hun blir større ;) Gleder meg til jeg kan kjenne det også :D langt er du?
Ja, her blir det karate så snart hu kan meldes på tror jeg :P 21 + 1 i dag :) Du da? :)

Går heldigvis fort å gjøre det for det ble vasket i går rundt men har kommet litt smuler
Nå skjønte jeg hva du mente med å feie. Når du sier feie, så tenker jeg vaske. Når jeg skal si feie, så sier jeg koste :D Sånn er det på mitt språk :P

Hehe ja feiebrettet er hyppig i bruk her og. Stort sett etter hvert måltid.

Back
Topp