Det er grusomt jaOm det er noe jeg virkelig ikke liker, er det gyn undersøkelser :S aff, forferdelse hver gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er grusomt jaOm det er noe jeg virkelig ikke liker, er det gyn undersøkelser :S aff, forferdelse hver gang
Håper og det egentlig. Men regner ikke med det. Blir vel bare hjem og slappe av. Vanskelig med sånne magesmerter egentlig. Å finne ut hva de er.Ah håper de gir noe svar da
Det er umulig når man jobber i bhg også; )Me toUmulig når man har kontorjobb å sitte med låst bekken
![]()
Ja magesmerter er dessverre ikke lett å finne ut avHåper og det egentlig. Men regner ikke med det. Blir vel bare hjem og slappe av. Vanskelig med sånne magesmerter egentlig. Å finne ut hva de er.
Hun tok en infeksjonsprøve og
Skulle gjort det jeg ogÆsj må dra over stuegulvet ser jeg...
God bedring til den lille daNei øre og hals til nå
Ja.. kalde instrumenter, vondt stol og rommet var like lite som et bøttekott.Det er grusomt ja
Nei du må hvile du nå!Skulle gjort det jeg ogvar planen idag. Men tviler på det blir gjort
Jeg må ta ny celleprøve snart. . Gruer megJa.. kalde instrumenter, vondt stol og rommet var like lite som et bøttekott.
Nei. Er det som er så dritt. Så de finner jo aldri ut av det. Noen er det jo. Og disse smertene jeg hadde nå var mye verre enn sist gang.Ja magesmerter er dessverre ikke lett å finne ut av
Takk for detGod bedring til den lille da![]()
Hatt der før også?Nei. Er det som er så dritt. Så de finner jo aldri ut av det. Noen er det jo. Og disse smertene jeg hadde nå var mye verre enn sist gang.
Tipper på jeg burde detNei du må hvile du nå!
Den ser jeg, da er det nok litt verre kan jeg tenkeDet er umulig når man jobber i bhg også; )

hva skjer? Hva har skjedd? *har ikke fulgt med*
Hva skjer?:/
Mhm å du må høre+Tipper på jeg burde det![]()
Det er nok lurt med sånn treningsballDen ser jeg, da er det nok litt verre kan jeg tenkeVurderer å kjøpe meg en stor ball å sitte på, i stede for kontorstolen som ikke gjør så mye nytte...
![]()
Det er ikke no særlig nei... Lykke til!Om det er noe jeg virkelig ikke liker, er det gyn undersøkelser :S aff, forferdelse hver gang
Tror jeg skal ta meg råd til å kjøpe det i morgenDet er nok lurt med sånn treningsball
Det burde jeg ha gjort og... men nå har jeg knekkebrød i ovnen som snart må tas ut, og en baby som nok våkner snart, så gidder ikke begynne med det nå.Æsj må dra over stuegulvet ser jeg...