Den var..ubehagelig.. for å si det mildtDet er ikke no særlig nei... Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var..ubehagelig.. for å si det mildtDet er ikke no særlig nei... Lykke til!
Jeg skal nok innta sofaen idagMhm å du må høre+
Det er det her også. HurraTror jeg skal ta meg råd til å kjøpe det i morgenDa er det lønningsdag
![]()
Går heldigvis fort å gjøre det for det ble vasket i går rundt men har kommet litt smulerDet burde jeg ha gjort og... men nå har jeg knekkebrød i ovnen som snart må tas ut, og en baby som nok våkner snart, så gidder ikke begynne med det nå.
Ja. Sist var når jeg var gravid. De trodde det kanskje var blindtarmen. Men avføyde det etterhvert.Hatt der før også?
Det tror jeg er lurtJeg skal nok innta sofaen idag
Sliten hanHan ligger under dyna å hviler . Ikke mye futt i han i dag.
Så å skal jeg ta meg en dusj
Uff daLegevakta om en 20 minutters tid.. venter på gubben kommer hjem så han kan ta over frøkna mens mamma kjører meg. Magesmertene gir seg ikke, blir bare verre.![]()
Håper du får en lett vaktDa sover mini og jeg prøver å slappe litt av før kveldsvakt. Bekkenet krangler og håper jeg ikke får en alt for galen liste på jobb
Æsj da så kjedelig daJa. Sist var når jeg var gravid. De trodde det kanskje var blindtarmen. Men avføyde det etterhvert.
Det endte denna gangen samme vei. Ikke infeksjon tror de heller. Men har tatt underlivsprøve som hun får svar på om noen dager. Fikk beskjed om å dra hjem, ta smertestillende og hvile
Håper også detHåper du får en lett vakt![]()
Ja er nok detSliten han![]()
OIII. Hvordan går det med deg og den lille nå da? *vondt i sjelen*Tidligere i uka var det skade på meg og babyen og ambulanse og sykehus. Det som skjedde i helga har jeg ikke lyst å si så mye om enda.. Men er blitt gjort et vedtak som må omgjøres.. En spørreundersøkelse et vedtak har blitt fattet på har ikke gått ut til alle som har krav på detergo har ikke alle fått satt sin mening. Meg selv inkludert
Da vet du hva du skal melde hun på når hun blir størreBah... Tror jenta i magen har tatt noen leksjoner i karate inni der!! DÆVEN for et trøkk det er i enkelte spark![]()
Ha ha starter tidlig skjønner jegBah... Tror jenta i magen har tatt noen leksjoner i karate inni der!! DÆVEN for et trøkk det er i enkelte spark![]()
Ja, her blir det karate så snart hu kan meldes på tror jegDa vet du hva du skal melde hun på når hun blir størreGleder meg til jeg kan kjenne det også
langt er du?
Var voldsomt tidlig ogHa ha starter tidlig skjønner jeg
Ja.. får svar om noen dager om det er infeksjon eller noe annet. Men for nå, hvile og ta medisin. Fikk bare komme tilbake om det ikke gav segÆsj da så kjedelig da
Nå skjønte jeg hva du mente med å feie. Når du sier feie, så tenker jeg vaske. Når jeg skal si feie, så sier jeg kosteGår heldigvis fort å gjøre det for det ble vasket i går rundt men har kommet litt smuler