Vi som bruker CBFM ;) !

Ja det er godt mulig :-) Bare tenkte at siden vi tydelig så forskjell på testene utenom monitoren når den var på lav og på max I forhold til el så syns jeg det var rart at den forrige mnd den negative kun var en strek på og den jeg tok I dag viste to streker en svak strek og standard streken. Aldri opplevd å få to streker på negativ graviditet s test på monitor
Er det fra samme pakke? Jeg har også bare fått en strek på en pakke. Hvor mange dpo er du? :)

Det kan variere fra pakke til pakke, men det kan også hende du får positiv om et par dager :)

Vi får jo bare vente å se :-) Den streken trenger ikke bety noe heller, jeg vet det :-) Men syns det var så rart at den ble sånn :-/ Selvom jeg ikke tolker den som noe. Finner ikke noe om det heller når jeg googler

Vi får jo bare vente å se :-) Den streken trenger ikke bety noe heller, jeg vet det :-) Men syns det var så rart at den ble sånn :-/ Selvom jeg ikke tolker den som noe. Finner ikke noe om det heller når jeg googler
Jeg har lest om flere også som har fått to streker og ikke vært gravid. Den er ganske sensitiv den monitoren :) Jeg fikk negativ på 8dpo og positiv på 9.dpo ;)

Jeg har lest om flere også som har fått to streker og ikke vært gravid. Den er ganske sensitiv den monitoren :) Jeg fikk negativ på 8dpo og positiv på 9.dpo ;)

Ja jeg aner virkelig ikke før jeg evt får gravid eller ikke gravid :-D Og dette var jo ikke testet med monitoren heller, bare testen liksom. Ut i fra de el testene jeg har fått (lav og max, forsåvidt høy også) så vil jeg vel i grunn tolke den som negativ fordi den er så svak. Samtidig som jeg vet at med f eks cb pluss så får man gjerne ett svakt kryss sånn som 8-9 dpo også blir den sterkere :-/ Heldigvis har jeg alverdens med tid :-)

Ja jeg aner virkelig ikke før jeg evt får gravid eller ikke gravid :-D Og dette var jo ikke testet med monitoren heller, bare testen liksom. Ut i fra de el testene jeg har fått (lav og max, forsåvidt høy også) så vil jeg vel i grunn tolke den som negativ fordi den er så svak. Samtidig som jeg vet at med f eks cb pluss så får man gjerne ett svakt kryss sånn som 8-9 dpo også blir den sterkere :-/ Heldigvis har jeg alverdens med tid :-)
Den med to streker ville slått ut som negativ på monitoren. Det er litt anderledes med clearblue pluss :)

Pp 5 og fikk endelig Max på monitoren! Positiv EL-strips også! :D er 8 dpo i dag og skikkelig utålmodig med å teste! Når begynte dere å teste med gravidtester på monitor?
ImageUploadedByBV Forum1460479524.585134.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460479563.737326.jpg

Hei jenter.. Trenger litt erfaring.. Etter jeg hadde en sa,så finner ikke minitoren max? Er det noen som har opplevd det? Må man nullstille maskinen eller trenger den noen sykluser for og "finne" max igjen? Tok en strimmel idag på morgen,og den er positiv.. Men får kun høy? Har brukt monitoren i 4 pp'er.. Men dette er 2 etter sa.. :-) Legger ved bilde..

Vedlegg

• 1461043023265.jpg
    1461043023265.jpg
    37 KB · Visninger: 81
Back
Topp