Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg har sett så mange skriver her at EL er dagen etter når man får høy igjen etter to dager med max men i skrivet som følger med så står det at el vil være 24-36 timer etter første dagen med MAX?

Når vil da el ha vært hos meg når første dag med max var på onsdag og andre dagen var torsdag? :-)

Mest sannsynlig torsdag :-)

Var inne på tanken jeg også, så tok en gtest! Den var negativ ;-) med tanke på at jeg mest sannsynlig ikke har hatt eggløsning så var det såpass liten sjans at jeg ble ikke så veldig skuffet heller... Men håper jo det klaffer etter hvert :)

Det var synd, men det klaffer nok etterhvert ja :) Lykke til videre!

Nei, jeg temper ikke... Kanskje jeg skulle gjort det? Har ikke helt satt meg inn i temping
Vet ikke om man bør det, gjør det ikke selv. Ha alarm for å få tatt temp hver dag til samme tid liksom? Synes nesten det blir mer stress jeg. Nei, da får det heller bare gå som det går. På et tidspunkt må man vel treffe blink?:p

Vet ikke om man bør det, gjør det ikke selv. Ha alarm for å få tatt temp hver dag til samme tid liksom? Synes nesten det blir mer stress jeg. Nei, da får det heller bare gå som det går. På et eller annet tidspunkt må man vel treffe blink?:p

Vet ikke om man bør det, gjør det ikke selv. Ha alarm for å få tatt temp hver dag til samme tid liksom? Synes nesten det blir mer stress jeg. Nei, da får det heller bare gå som det går. På et tidspunkt må man vel treffe blink?:p

Høres ganske stress ut :p er redd for å stresse for mye... Får se om det blir en spire etter hvert, og heller begynne å tempe hvis det ikke skjer noe :-) bør jo egentlig ha eggløsning siden jeg har mensen!

Hei alle :) Jeg bruker min cbfm på andre periode nå. Forrige periode viste den høy i 11 dager så ble den max. Denne perioden har den vist høy i 16 dager og på dag 17 ble den lav igjen. Noen fler som har opplevd dette? Vil det si at jeg kanskje ikke har hatt el? Eller kanskje bare lh var for lav til å slå ut max? Hmm.

Hei alle :) Jeg bruker min cbfm på andre periode nå. Forrige periode viste den høy i 11 dager så ble den max. Denne perioden har den vist høy i 16 dager og på dag 17 ble den lav igjen. Noen fler som har opplevd dette? Vil det si at jeg kanskje ikke har hatt el? Eller kanskje bare lh var for lav til å slå ut max? Hmm.

Hei :-)
Min også er høy i maange dager, og går rett over på lav. Skjønner ikke helt hvorfor jeg heller, for skal jo egentlig ha eggløsning med tanke på at jeg har mensen som normalt.. Skal begynne å teste med EL strips også nå, så får vi se om den slår ut på noe:-) mange som opplever ar monitoren tuller litt her inne!

Ja syns det var rart. Men har klart å få mensen nå i dag. Så da har jeg nok hatt el uten at den har klart å fange det opp. Skulle til lege i dag å ta livmorhals prøve. Men den fikk de jo ikke tatt. Så ble sendt videre til gu da for å sjekke at alt er bra ellers også :) siden han ikke fikk tatt den i dag.

Ja syns det var rart. Men har klart å få mensen nå i dag. Så da har jeg nok hatt el uten at den har klart å fange det opp. Skulle til lege i dag å ta livmorhals prøve. Men den fikk de jo ikke tatt. Så ble sendt videre til gu da for å sjekke at alt er bra ellers også :) siden han ikke fikk tatt den i dag.

Så bra du ble sendt videre, da får du værtfall sett at alt står bra til :-) kunne tenkt meg en sjekk jeg også hvis det ikke klaffer i løpet av noen måneder nå :-)

Heisann!

Sist måned var monitoren på lav dag 6-8, høy på dag 9-13 og max på dag 14-15. Denne måneden har den vært lav på dag 8-13 :o Tenk hvis ikke EL dukker opp :( HJELP :p

Heisann!

Sist måned var monitoren på lav dag 6-8, høy på dag 9-13 og max på dag 14-15. Denne måneden har den vært lav på dag 8-13 :o Tenk hvis ikke EL dukker opp :( HJELP :p

Godt mulig at den hopper fra lav til max :-) Har den gjort på meg de to siste pp ene vi har brukt den :-)

Hvordan skal graviditets testene til monitoren være visst man er gravid? Jeg er fullstendig klar over at de ikke skal "tydes" uten monitoren men jeg har sett tydelig at det har vært positiv el test, vel og merke etter at jeg har sett den har vist max i monitoren da!

Det jeg vil frem til er at forrige mnd tok jeg en graviditets test på monitoren som viste ikke gravid og det kom tydelig én strek frem! Nå tok jeg en test bare for gøy, kan ikke bruke monitoren da det er utenfor testperioden men det kom frem to streker! Jeg vet at det som oftest er to streker men hvorfor er det én strek på forrige måneds test og 2 på denne? Jeg har ikke ikm før til uken igjen men jeg håper noen vil være så snill å svare meg :-) Legger ved bilder :-)

Hvordan skal graviditets testene til monitoren være visst man er gravid? Jeg er fullstendig klar over at de ikke skal "tydes" uten monitoren men jeg har sett tydelig at det har vært positiv el test, vel og merke etter at jeg har sett den har vist max i monitoren da!

Det jeg vil frem til er at forrige mnd tok jeg en graviditets test på monitoren som viste ikke gravid og det kom tydelig én strek frem! Nå tok jeg en test bare for gøy, kan ikke bruke monitoren da det er utenfor testperioden men det kom frem to streker! Jeg vet at det som oftest er to streker men hvorfor er det én strek på forrige måneds test og 2 på denne? Jeg har ikke ikm før til uken igjen men jeg håper noen vil være så snill å svare meg :-)

Her var bildene :-D

Vedlegg

• 1457805067786.jpg
    1457805067786.jpg
    18,3 KB · Visninger: 100
  • 1457805079498.jpg
    1457805079498.jpg
    21,4 KB · Visninger: 104
Jeg har alltid fått to streker selv når jeg ikke har vært gravid så det er ganske vanlig. Det kan også være at du tester for tidlig.

Ja det er godt mulig :-) Bare tenkte at siden vi tydelig så forskjell på testene utenom monitoren når den var på lav og på max I forhold til el så syns jeg det var rart at den forrige mnd den negative kun var en strek på og den jeg tok I dag viste to streker en svak strek og standard streken

Jeg har alltid fått to streker selv når jeg ikke har vært gravid så det er ganske vanlig. Det kan også være at du tester for tidlig.

Ja det er godt mulig :-) Bare tenkte at siden vi tydelig så forskjell på testene utenom monitoren når den var på lav og på max I forhold til el så syns jeg det var rart at den forrige mnd den negative kun var en strek på og den jeg tok I dag viste to streker en svak strek og standard streken. Aldri opplevd å få to streker på negativ graviditet s test på monitor

Back
Topp