Skravletråd Mars!

Kjipt med sånne netter :(
Har sovet dårlig selv også.. Sett på snuppa mi sove i hele natt.. Heldigvis ikke altfor mye grining i går kveld :D Men som alle andre dager (etter fødselen) føler jeg meg også i dag som en zoombie...

I dag begynner jeg med melkefri diett!! Så har en del ting som må handles inn og en del ting å sette meg inn i.

Skal trille en tur i byen og kanskje handle litt.. Ellers blir det nok en veldig rolig dag :)

Koselig med bror på besøk <3 Er han eldre eller yngre? Bor han langt unna? :)
Åh. Det er virkelig kjipt med sånne netter ja.

Åh, er det for å prøve å se om hun reagerer? Håper noe funker iallefall!

Ja :) han bor 4 timer unna. Sjelden han er her. Så koselig ja. Han er ett år mindre enn meg :)

Åh. Det er virkelig kjipt med sånne netter ja.

Åh, er det for å prøve å se om hun reagerer? Håper noe funker iallefall!

Ja :) han bor 4 timer unna. Sjelden han er her. Så koselig ja. Han er ett år mindre enn meg :)

Ja, det er for å sjekke om magen hennes blir bedre eller ikke. Skal ha det sånn i en måned i første omgang!
Vi skulle ha et evalueringsmøte etter 2 uker.. Håper det hjelper :)

Så koselig!! Det må være digg å ha en jevnaldrende bror❤️ Jeg ønsket alltid at jeg hadde en jevnaldrende søster når jeg var yngre. Det er fem år i mellom meg og søstern :)
Hva skal dere i byen? :)

Ja, det er for å sjekke om magen hennes blir bedre eller ikke. Skal ha det sånn i en måned i første omgang!
Vi skulle ha et evalueringsmøte etter 2 uker.. Håper det hjelper :)

Så koselig!! Det må være digg å ha en jevnaldrende bror❤️ Jeg ønsket alltid at jeg hadde en jevnaldrende søster når jeg var yngre. Det er fem år i mellom meg og søstern :)
Hva skal dere i byen? :)
Håper så det hjelper ja :D
Det er 3 år mellom meg og storesøter og. Så vi alle er vel ganske jevnaldrede:) og så har jeg en bror som er 16 år eldre,og en søster som er 17 år eldre :p

Håper så det hjelper ja :D
Det er 3 år mellom meg og storesøter og. Så vi alle er vel ganske jevnaldrede:) og så har jeg en bror som er 16 år eldre,og en søster som er 17 år eldre :p

Så dere er fem søsken! Så gøy, skulle ønske vi var flere også. Vi er bare to vi :)

Nei, nå sovna berta her igjen. Tror sannelig jeg skal prøve å sove litt jeg også ;)

Hold ut zoombie friend :P litt under to timer til at klokka er ti :)

Hva gjør dere når dere har sånn 20 varsler? Og 19 av dem er *denogden* siterte deg og du ikke klarer å holde styr på å svare alle :p
Får litt sånn "håper personen ikke tror jeg ikke gidder svare" :p
Skjer ofte at jeg ikke svarer alle. Har jeg 70 varsler så gidder jeg ikke å svare de alle

Back
Topp