Ja, absoluttÅ gå oppi hverandre HELE tiden er ikke Sundt, så er vel godt med et avbrekk
Vi er egentlig inne i en kjempe fin periode i forholdet for øyeblikket, men tenker vi har godt av å savne hverandreikke minst har sexlivet godt av det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, absoluttÅ gå oppi hverandre HELE tiden er ikke Sundt, så er vel godt med et avbrekk
Vi er egentlig inne i en kjempe fin periode i forholdet for øyeblikket, men tenker vi har godt av å savne hverandreikke minst har sexlivet godt av det
![]()
Hvor er de?Hjemme alene her . De to andre kommer om en time ca
På turning som hver fredagHvor er de?
Hjelpes den er jo såååååå god joho..
God kveld hopeGod kveld![]()
Hatt en Fin dag ?God kveld hope
Haha jeg husket det egentlig, spør vel i grunn her fredagPå turning som hver fredag
Ååh. Så deiligJa vi koser oss
Nettopp tilbake i leiligheten etter en herlig dag ved bassengetegen voksenavdeling med oppvarmet basseng, stoler med boblebad i bassenget og en fantastisk utsikt
![]()
Så fin den var
Høres ut som du har en god kveld foran degMiddagen er ferdig spist og mannen holder på å installere stikk-kontakter på rommet til 4 åringen![]()
Snart kveldsmat på henne,og sengetid. Jeg har planer om å se idol![]()
Det har jegHatt en Fin dag ?
Mhm men er greit det søtaHaha jeg husket det egentlig, spør vel i grunn her fredag![]()
TakkTakk
Godt å se deg her inne igjen
Denne helgen dere er i Bergen?TakkSitter på hotellet nå og venter på at mannen skal gjøre seg klar så vi kan gå ut å spise
![]()
Det er detDenne helgen dere er i Bergen?
Hvordan har det gått?
Oh så spennendeDet er det
Helt supert! Vi er godkjent for prøverør og fått en plan med medisinene så det blir uttak/innsett i slutten av april![]()