Priskrig

Nemmen. Var jo nesten helt skrapa for små godt jo! Alt sjokolade og de beste bitene var borte :.(

Jeg kjøpte for 13 kr :-)
Skal vi kose oss i kveld.. hehe..

Jeg sto å ristet på hode av en eldre dame, hun var helt desperat.
Kan ikke fatte at det er mulig jeg.

Jeg kjøpte for 13 kr :-)
Skal vi kose oss i kveld.. hehe..

Jeg sto å ristet på hode av en eldre dame, hun var helt desperat.
Kan ikke fatte at det er mulig jeg.
Er jo faktisk nesten en halvkilo, haha. Nesten gratis!

Jeg fant ikke påskeegg!! :mad:

Jeg har så lyst å kjøpe Hval marsipansjokolade, men ingen butikker har det igjen! Liiiike greit at alle de gode bitene er borte, så slipper jeg å spise smågodt til frokost, lunsj og kvelds i helga :p

Jeg har så lyst å kjøpe Hval marsipansjokolade, men ingen butikker har det igjen! Liiiike greit at alle de gode bitene er borte, så slipper jeg å spise smågodt til frokost, lunsj og kvelds i helga :p
Ååååååh de er jo såååå gode!

Var bokstavelig talt ribbet for smågodt, påskeegg og grillpølser på KIWIen her hos oss.

Er jo ikke smågodt noen steder. Men ferskpresset appelsinjuice til 5kr/liter er ikke gale det heller :-D 2,50 for kiloen på appelsiner hos kiwi. Lagde ca en halv liter av et kilo.

Jeg skulle innom igår for å kjøpe litt til kveldskos, men da jeg så hvor gærne folk var så skjønte jeg at dette fort blir tomt! Så kjøpte like greit inn til påskeegg osv, ble 1,5 kg :o
Heldigvis klarer ikke jeg å spise når jeg har så store mengder i hus, ble 3 biter igår kveld og det var nok :p

Kastet i går flere kg med smågodt som
Jeg kjøpte tidligere i svangerskapet som jeg ikke spiste. Så får vel kjøpe nytt da og fylle skapet igjen :p

Back
Topp