Herregud så billigEr dessverre for kvalm for godteri, men må nesten kjøpe noen så jeg kan nyte dem når jeg har fått tilbake kroppen min.
Det er veldig billig! Jeg måtte hamstre noen pakker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så billigEr dessverre for kvalm for godteri, men må nesten kjøpe noen så jeg kan nyte dem når jeg har fått tilbake kroppen min.
Det er veldig billig! Jeg måtte hamstre noen pakker![]()
Huff, det tror jeg ikke jeg skal få i hus. Syns det er vanskelig nok og begrense sukkerintaket. Om jeg vet det ligger 2 kg smågodt og påskeegg i skapet, så vet jeg at jeg ikke har viljestyrke til å motstå. Kan rett og slett ikke ha det i hus.
Herregud jeg dro innom for å handle godteri i går og synes jeg kjøpte myyyyyyye med mine 880 g smågodt og 1 pakke påskeegg. Så kommer samboer hjem senere på kvelden hvor han har handlet nesten 5 kg smågodt med seg![]()
Høres ut som her det. Handlet for 10 kr og en pakke egg. Tenkte at da hadde vi helgekos. Sambo drar med seg mini på butikken etter bhg. Mini kommer hjem med en pose til 20kr og sambo med ca like mye.Herregud jeg dro innom for å handle godteri i går og synes jeg kjøpte myyyyyyye med mine 880 g smågodt og 1 pakke påskeegg. Så kommer samboer hjem senere på kvelden hvor han har handlet nesten 5 kg smågodt med seg![]()
Lurt å hamstre, hvis man er sterk nok til å spare![]()
Det er jo når man kjøper en alminnelig godeposestørrelse at man egentlig sparer på dette tilbudet, så her må jeg si jeg syns du var lur! Får mye for 10 kr nå. Lassevis med smågodt i pose blir jo gammalt.Høres ut som her det. Handlet for 10 kr og en pakke egg. Tenkte at da hadde vi helgekos. Sambo drar med seg mini på butikken etter bhg. Mini kommer hjem med en pose til 20kr og sambo med ca like mye.
Aner ikke når han har tenkt å la mini spise det. Han får ca 10 biter i lørdagsgodt. Og påskeegg pleier han få av oss, besteforeldrene,farmoren, får sikkert av svigers og har alt fått penger av sambos bestemor for å kjøpe seg påskegodt.
Går jo uker før det er oppspist
Det er lang holdbarhet på godteri så lenge det holdes rett innpakket. Vakuumpakket så blir det absolutt ikke gammelt. Mange som også kjøpte hele esker med helt ferskt godteri, og da blir det heller ikke gammelt.Det er jo når man kjøper en alminnelig godeposestørrelse at man egentlig sparer på dette tilbudet, så her må jeg si jeg syns du var lur! Får mye for 10 kr nå. Lassevis med smågodt i pose blir jo gammalt.
Nei det er klart. Det blir jo ikke gammelt i den forstand, men hardt og kjiptDet er lang holdbarhet på godteri så lenge det holdes rett innpakket. Vakuumpakket så blir det absolutt ikke gammelt. Mange som også kjøpte hele esker med helt ferskt godteri, og da blir det heller ikke gammelt.
Har man det som jeg beskrev holder det seg helt ferskt, mykt og nyttNei det er klart. Det blir jo ikke gammelt i den forstand, men hardt og kjiptIallfall i godtepose.
Haha, ja det var det da![]()
Var helt ribbet på butikkene her i går. Skulle ha én pakke grillpølser, men det hadde de ikke...