Takk for detSå utrolig kjipt med sånne netter
Håper du får en bedre natt i natt..
Lykke til hos barnelegen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detSå utrolig kjipt med sånne netter
Håper du får en bedre natt i natt..
Lykke til hos barnelegen <3
Her stått det hamburger på menyen. Knekkebrød på .megHva står på menyen i dag?![]()
Det er diggFunker fint som lunsj også![]()
Har du vært arbeidsledig lenge eller? Etter permisjonen er jeg også arbeidsledig.. Gruer meg veldig til jobbsøkingsprosessen...Alt mulig.. Kan ikke være så selektiv nå. Så må søke på det det går ann å søke på.![]()
Kjedelig meg sånne dager når ikke noe frister!!Vi hadde lasagne i gårsitter å lurer på hva jeg skal spise selv
idag frister ingenting
![]()
Så bra <3Ja han gjorde det. Måtte litt opp i armene og sove/kose litt der også men nå sover han i vognen igjen![]()
God morgen!
Vært oppe i tre timer, men har ikke rukket å vært innom. Jordmor time og tatt litt telefoner rundtventer på svar fra presten nå
![]()
Åh. Flinka! Jeg har klart 38kg før på samme vis. Med en god del trening etterhvert og. Så ble jeg gravid :/ og gikk opp 30.
Men denne gangen funker det liksom ikke. Står bom fast i månedsvis
Det er helt sanrDet som passer for noen trenger absolutt ikke passe for andre
Vært på jobb jeg så neiHar du fått tatt det litt med ro i dag da?
Da får du finne armkroken til mannen og sofaen i kveld!Vært på jobb jeg så nei
Åh? Hva skjedde?Gaaah bortkasta time hos barnelegen
Ha ha det spørs velDa får du finne armkroken til mannen og sofaen i kveld!
Slapp av nå at bekkenet ikke streikerMannen er å henter tuppa i barnehagen før vi skal spise middag, ferdig pizza i dag. Huff. Har vært på farten store delt av dagen, og bekkenet er helt gåent.
Hun kunne jo ingenting, satt på pc hele tiden for hun kunne ikke noe av det... ikke betryggende akkurat for vi følges jo opp av f grunnÅh? Hva skjedde?
Eh ja, men så har det vært alvorlig sykdom som har gjort det.Har du vært arbeidsledig lenge eller? Etter permisjonen er jeg også arbeidsledig.. Gruer meg veldig til jobbsøkingsprosessen...
Krysser fingre og tær for at du får en ny jobb snart![]()
Ja han er ganske glad i vann og idag plasket han i veiSå bra han koste seg