Skravletråd Mars!

Alt mulig.. Kan ikke være så selektiv nå. Så må søke på det det går ann å søke på. ;)
Har du vært arbeidsledig lenge eller? Etter permisjonen er jeg også arbeidsledig.. Gruer meg veldig til jobbsøkingsprosessen...

Krysser fingre og tær for at du får en ny jobb snart :)

Åh. Flinka! Jeg har klart 38kg før på samme vis. Med en god del trening etterhvert og. Så ble jeg gravid :/ og gikk opp 30.

Men denne gangen funker det liksom ikke. Står bom fast i månedsvis

Imponerende!! 38 kilo skulle jeg veldig gjerne likt å gått ned også, men har satt meg mål å gå ned 20 kilo i første omgang...

Hva slags trening gjorde du?

Mannen er å henter tuppa i barnehagen før vi skal spise middag, ferdig pizza i dag. Huff. Har vært på farten store delt av dagen, og bekkenet er helt gåent.

Har du vært arbeidsledig lenge eller? Etter permisjonen er jeg også arbeidsledig.. Gruer meg veldig til jobbsøkingsprosessen...

Krysser fingre og tær for at du får en ny jobb snart :)
Eh ja, men så har det vært alvorlig sykdom som har gjort det.

Lurt å begynne å søke mens du er i permisjon. Hvertfall begynne en del mnd før den går ut.

Det går jo greit å søke men er så kjedelig ;)

Artig møte med sjefen og barnehageledelsen i kommunen i dag. De ser helst jeg ikke kommer tilbake fra sykemeld da de ikke kan tilrettelegge noe på jobb. Jau jau. Får belage meg på lang hjemmetid :P

Back
Topp