Skravletråd Mars!

Så spennende <3 hvilken måned blir det?
oktober/november :)

jeg har alt funnet kjolen jeg har lyst til å bruke. en pen kjole, men også en enkel en og mokasiner til :)
kan ikke gå med høye heler pga har en svak ankel etter slik buffalo sko. jeg klarte å vrikke benet med de høyeste der så jeg røk senen i anklen da :p

oi hva har skjedd? :o
jeg er faktisk ikke sikker på hva jeg skal ha til middag idag :p

lyst på lasagne, men da må mannen dra å kjøpe ildfast form da den vi har er ødelagt og den maten tar litt tid...
lurer på om vi kjører på noe enklere

nå skal jeg sove en times tid tenkte jeg :)

Observasjon etter traume mot hode :( heldigvis ingen men :)

Vi hadde tomatsuppe i går :p veldig enkelt men ungene fornøyde

Observasjon etter traume mot hode :( heldigvis ingen men :)

Vi hadde tomatsuppe i går :p veldig enkelt men ungene fornøyde
Huff skummelt :( godt å høre !!! :)
Tomatsuppe er godt, men passer liksom ikke med roser på døren til mannen hihi :p

Åh. Flinka! Jeg har klart 38kg før på samme vis. Med en god del trening etterhvert og. Så ble jeg gravid :/ og gikk opp 30.

Men denne gangen funker det liksom ikke. Står bom fast i månedsvis
Regner med jeg går opp mer i detter svangerskapet enn sist. For det første spiser jeg godis, noe jeg veldig skjeldent spiser ellers og vekket kranglet tidligere denne gangen. Sist la jeg bare på meg 10 kg. :p

jeg er faktisk ikke sikker på hva jeg skal ha til middag idag :p

lyst på lasagne, men da må mannen dra å kjøpe ildfast form da den vi har er ødelagt og den maten tar litt tid...
lurer på om vi kjører på noe enklere

nå skal jeg sove en times tid tenkte jeg :)
Vi hadde lasagne i går :) sitter å lurer på hva jeg skal spise selv :p idag frister ingenting :(

Innom føre middagen.
Har hentet de nye gardinene til stua, kjøkkenet og rommet til vesla, løpere og pynteputene.
Så får håpe fargene går sammen. ;)

Back
Topp