Ja, ble ikke jeg nettopp gravid?Ååh. Det går så fort det her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ble ikke jeg nettopp gravid?Ååh. Det går så fort det her!
Men husk å ta vare på deg selv, snuppaMhm.mem håper å komme i gang igjen snart
Ja.. er vi rett ved USA sitt sendeskjema kanskje ?Gjorde jo det før
Ikke sant! Følte du nettopp tok testJa, ble ikke jeg nettopp gravid?![]()
Aw søte du♡ nå håper jeg bare dette fortsetterMå jo skyte av deg, desuten kan det ikke bare være maten, du som mosjonerer sånn![]()
Hehe...Hei og hopp! Da er vi på vei hjem igjen. Håper huset står etter at kællen har vært alene i halvannen uke![]()
Gøy på svømming?Vært hos jm, alt var bra. Tuppa vokser som hun skal og er fryktelig aktiv
Nå sitter jeg i sofaen i noen minutter før jeg skal på svømming.
Man blir vant med så mye.Ja. Men altfor tidlig for min B-Menneske kroppblir vel vant til det
![]()
God bedring til den sykeSitter og glor i taket. Syk guttunge hjemme fra skolen som sitter planta foran TV![]()
Hvordan har drt gått?Nei
Nå må jeg hente lille U
Han har hatt litt tid alene i barnehagen i dag
Hva lager du i dag?Hjemme fra fysio og butikktur. Har spist litt og skal straks ta ut av oppvaskmaskin og starte på middagen.
Veldig sant. Kommer meg greit opp. Bare skulle ønske vi kunne sove lenge.Man blir vant med så mye.
Før jeg fikk vesla ble jeg kvalm om morran når jeg hadde fått for lite søvn. Var så ille at jeg måtte ta kvalmestillende. Etter jeg ble gravid og fikk vesla har jeg ikke tatt 1 tbl![]()
Ja vi er jo det etter den usapausenJa.. er vi rett ved USA sitt sendeskjema kanskje ?
Heihei! Hvor har du vært da?Hei og hopp! Da er vi på vei hjem igjen. Håper huset står etter at kællen har vært alene i halvannen uke![]()
Jeg er IKKE fornøydHvordan har drt gått?
Ikke slit deg ut daHjemme fra fysio og butikktur. Har spist litt og skal straks ta ut av oppvaskmaskin og starte på middagen.
Tror du ikke det?Hei og hopp! Da er vi på vei hjem igjen. Håper huset står etter at kællen har vært alene i halvannen uke![]()
Ha ha men godt Han har hatt det braJeg er IKKE fornøyd
Lille U stortrives, gråt ikke en gang når jeg gikk, sovet godt og spist godt.
Han kunne i det minste latet som om han savnet oss![]()
Hehe jeg også, på en måte hår jeg vært gravid i en evighet. På en annen så flyr tidenIkke sant! Følte du nettopp tok test![]()