God bedring til gutten dinSitter og glor i taket. Syk guttunge hjemme fra skolen som sitter planta foran TV![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til gutten dinSitter og glor i taket. Syk guttunge hjemme fra skolen som sitter planta foran TV![]()
Snør her, ønsker meg sol og vårRegner her idag![]()
Takker for detGod bedring til gutten din![]()
Lange dager for meg, ja, men siden mannen leverer sent, og jeg henter "tidlig" får hvertfall ikke barna 10 timers dager i barnehagenUff. Lange dager. Må vel begynne å ta veldig tidlig kveld![]()
Jeg og! Var ikke sånn vær i fjorSnør her, ønsker meg sol og vår
Det pleier ikke å være så mye snø på denne tiden av året.Jeg og! Var ikke sånn vær i fjor
Det er ekstremt i år jaDet pleier ikke å være så mye snø på denne tiden av året.
Eldsten har bursdag 5. mars og det fleste årene er han vårbarn
23 uker i dagSå godt å hørehvor langt er du egentlig kommet nå?
Så flink du erJuhu! Gått ned halvannen kilo på under ei uke alleredelavkarbo/ketolysekuren
![]()
Tuuusen takkSå flink du er)
Ååh. Det går så fort det her!23 uker i dag![]()
Veldig godt i grunnVeldig, hvordan har du sovet?
Jeg gjør også det innimellom eller når skolen starter da så noen ganger må mannen leverrJeg begynner på jobb når barnehagen åpner. Mannen begynner først 830.veldig greit. Jeg henter som regel hver dag da jeg er tidligere ferdig enn han.
Mhm.mem håper å komme i gang igjen snartNei, da er det bedre at du trener noe som ikke gjør det verre for deg
Gjorde jo det førJa, syns jeg også. ..
Åååå den er jo så koseligVi så 101 dalmantinere
Favoritten hennes.
Må jo skyte av deg, desuten kan det ikke bare være maten, du som mosjonerer sånnTuuusen takk![]()