Han så ikkeno...

Har ikke noe å tilføye, men syns det de andre sier høres fornuftig ut :) :Heartred
 
Sniker fra august.
Det er litt tidlig for utvendig ul :)
Jeg var på innvendig ul i uke 4+6, og da var det kun fortykninger i livmor. 7+3 så vi en reke med bankende hjerte. Det var også innvendig.
Så senk skuldrene! Helt vanlig :)
 
I forrige svangerskap tok jeg utvendig UL når jeg var 5-6 uker så på noen går det an. Men det kommer veldig an på hvor "fotogen" man er i forhold til ultralyden. På noen er det lett å se imens på andre vanskelig. Nå er du jo så lite på vei også at det vil nol være tilnærmet umulig å se noe utenpå. Prøv å ikke bekymre deg!
 
Sier som de andre her, høyst merkelig å ta utvendig ul så tidlig, det vil jo bare skape engstelse når det blir slik. Fikk beskjed på riksen om at de bare tar innvendig så tidlig, nettopp fordi utvendig kan være umulig å se noe på
 
Takk jenter..
Dårlig med søvn inatt gitt, selv om jeg prøver å slappe av..
Ble liggende å kjenne på vondter og ubehag, og etter symptomer.. :-/
Er veldig redd det ikke skal gå bra, men er jo foreløbig ingenting som tilsier at noe er gærnt..
Hærsens ultralyd!! :-(
 
Takk jenter..
Dårlig med søvn inatt gitt, selv om jeg prøver å slappe av..
Ble liggende å kjenne på vondter og ubehag, og etter symptomer.. :-/
Er veldig redd det ikke skal gå bra, men er jo foreløbig ingenting som tilsier at noe er gærnt..
Hærsens ultralyd!! :-(

Ta deg en tur på privat innvendig ul, så slipper du å gå å lure :)
 
på utvendig ul... :-/
Skal tilbake om en uke, men sååå urolig nå for at det er noe galt! :-(
Noen som har erfaring med utvendig så tidlig?
Hæ?! Altså det er en grunn til at innvendig UL benyttes fram til uke 10-12. Også for å utelukke graviditet utenfor livmor. Ikke bekymre deg. :)
 
Sniker fra september :)

Det er altfor tidlig :) jeg så bare en "kladd" og plommesekk i uke 7 til og med! Det kommer til å gå bra :)
 
ImageUploadedByBV Forum1457471423.640140.jpg
Her var jeg 7+2. Som du ser lite å se, så om noen uker får du garantert se noe!:)
 
Var dette utvendig?
Han så jo ikke det sorte hulrommet(plommesekk?) engang på meg...
Det er fordi du er ekstremt tidlig :) hjertet begynner ikke å slå før 5+6 ca. Embryoet er jo bare 1 mm nå:) tror ikke man ser det engang med supertopp utstyr :) ikke stress, det er ikke godt for deg. Se framover til den tid når du får se en baby på ultralyd. Det går fort <3
 
Back
Topp