Skravletråd Mars!

Hvordan har det gått i dag? :D
Joda fikk unna alt. Men fikk lekkasje i badebasseng i dag:( så kom kolikk skrik rett etterpå men etter å ha kommet hjem fikk mer matt ligger han og sover i sprinkelsengen mens vi er i stua....

Han er veldig glad i jakt, fiske og friluftsliv men han har så mye at jeg har kommet helt ut av hva han har og ikke har av utstyr. Fritidsklær er noe han alltid trenger så kan se om jeg finner noe der. Vurderer faktisk å ta han med ut og spise på selve dagen:-)

Da hadde jeg kjøpt hansker. Og gå ut å spise er jo veldig koselig!

Hun er snart 2 og halvt :) satser på at de gjør jobben sin :) fikk så vondt av henne :(

Jeg har tatt det opp fordi de tok det opp med meg. De følger med og blir det mer snakker de med foreldrene :)

God morgen :)
Våknet av kynnere i natt som måtte pustes gjennom :O skummelt ...
Dagen idag var levering i bhg - kjøpe sjokomelk - ringe legen og avklaringen. Alt gjort :) nå er det avslapping - soving - husarbeid - hente i bhg :) derda? :D
Gratulerer med kvinnedagen ❤️

Huff håper det ordner seg snart for dere :)

Satser på at du har fått sovet :) lykke til på kontroll idag :)

Skjønner godt at du får vondt av prinsessa!❤️ Hadde hun en bedre dag i barnehagen i dag?

Har vært hos Fysio, måkt snø og gått en liten tur med vesla (i håp om at hun skulle sovne) i dag.. Jeg er fortsatt ikke i form. Det er ufattelig slitsomt å være alene med snuppa når hun ikke sover på dagen (pga. Magesmertene) og jeg i tillegg ikke er frisk.. Hun sover kun 5-10 minutter også våkner hun.. Hun blir så sliten og irritert av det.. :(
Håper dagen i morgen blir bedre enn denne i dag!!

Fikk du gjort ferdig husarbeidet? :)
Hvordan er formen?

Fikk veldig vondt av henne :( ja dette er første gang. Kontrollen gikk veldig bra :) lillegutt veide 770 gram og ligger i tverr/sete ❤️ ingen endring på mormunnen og slimproppen min den bygges opp igjen så ikke farlig :)
Våknet av kynnere i natt som jeg måtte puste meg gjennom. Ubehagelig :/ takk som spør ❤️ ja han masserte meg og det var så godt :D

Så bra❤️
Hehe.. Massasje er alltid godt❤️

Skjønner godt at du får vondt av prinsessa!❤️ Hadde hun en bedre dag i barnehagen i dag?

Har vært hos Fysio, måkt snø og gått en liten tur med vesla (i håp om at hun skulle sovne) i dag.. Jeg er fortsatt ikke i form. Det er ufattelig slitsomt å være alene med snuppa når hun ikke sover på dagen (pga. Magesmertene) og jeg i tillegg ikke er frisk.. Hun sover kun 5-10 minutter også våkner hun.. Hun blir så sliten og irritert av det.. :(
Håper dagen i morgen blir bedre enn denne i dag!!

Fikk du gjort ferdig husarbeidet? :)
Hvordan er formen?
La ut bilde med kloremerke :(
Håper du får en mye bedre dag i morgen ❤️ ikke gøy å ikke være i form med lite søvn :(
Jeg turte ikke så lo i sengen å slappet av i stede :) håper jeg kan gjøre litt i morgen i stede :)
Kynnere og hodepine. Men herregud kunne vært mye verre :) jeg bare synes det var skummelt å nesten besvime mens jeg satt fragmin på morgen :(

Stod og laget meg et knekkebrød og satte på tven så tøtto skulle være litt opptatt. titter bort og der ligger hun på magen foran tven, med hendene under haka og bena opp og ned i kryss og koste seg :P Så spiste jeg i full fart over vasken ellers hadde hun nok krevd pålegget mitt :hilarious:
Haha:P så herlig! Godt du fikk ha pålegget i fred;)

Back
Topp