Å nei ikke gøy![]()
Å nei så kjedelig da
Det var veldig kjedelig begge delene. Mén nå sovna han godt når vi kom hjem og fikk mat. Nå ligger han i springer sengen og sover....
Spent på hvordan denne kvelden utarter seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei ikke gøy![]()
Å nei så kjedelig da
Han er veldig glad i jakt, fiske og friluftsliv men han har så mye at jeg har kommet helt ut av hva han har og ikke har av utstyr. Fritidsklær er noe han alltid trenger så kan se om jeg finner noe der. Vurderer faktisk å ta han med ut og spise på selve dagenHm en bok?
Har han en hobby?
Ut å spise?
Tror jeg hadde gjort omvendt lol. Men det er god trening.Hoho det er en evig lang bakketok bussen ned men gikk opp
![]()
Det nærmer seg gubbens bursdag og har ingen anelse på hva jeg skal kjøpe til han. Eneste han har kommet med er hansker:-/.
Tenkte det men de koster type 100 kr så tenkte å kjøpe litt mer. Og må finne noe til fra enten meg eller mini
Han går aldri med armbånd så han ville nok aldri brukt det:-/.Hva med armbånd i sølv med Nå minus navn og fødselsdato på? Oh hansker?
Satser på at han sover søttDet var veldig kjedelig begge delene. Mén nå sovna han godt når vi kom hjem og fikk mat. Nå ligger han i springer sengen og sover....
Spent på hvordan denne kvelden utarter seg![]()
Han går aldri med armbånd så han ville nok aldri brukt det:-/.
Spiser for å bli stor og sterkVesla har vært sulten i dag gitt.
Spist 4-5 brødskiver i bhg til lunsj. Så til kvelds spiste hun 2,5 polarbrød, 1 yoghurt med musli og 1 banan.![]()
Er koselig å gå ut å spiseHan er veldig glad i jakt, fiske og friluftsliv men han har så mye at jeg har kommet helt ut av hva han har og ikke har av utstyr. Fritidsklær er noe han alltid trenger så kan se om jeg finner noe der. Vurderer faktisk å ta han med ut og spise på selve dagen![]()
Kan se hva jeg finner. Måtte i så fall vært noe type slipsnål. Han er egentlig ikke typen til å pynte seg og kan ikke fordra å gå i dress. Går verken i smykker eller ringer utenom gifteringen. Er mer typen som går i fritidsklær/jaktklær. Han bare fnøs av meg en gang jeg nevnte smykker/ringer for mennLær med sølv platting kanskje andre smykker.
Min skal få tommel ring i sølv og gravering til farsdagen![]()
LolKan se hva jeg finner. Måtte i så fall vært noe type slipsnål. Han er egentlig ikke typen til å pynte seg og kan ikke fordra å gå i dress. Går verken i smykker eller ringer utenom gifteringen. Er mer typen som går i fritidsklær/jaktklær. Han bare fnøs av meg en gang jeg nevnte smykker/ringer for menn
Ja er det og ikke så ofte vi gjør det spesielt ikke etter mini kom. Kanskje vi tar en tur på kino ogEr koselig å gå ut å spise![]()
Er nok noe derLol
Ser denmerket at gubben ble No mykere i kantene med alt med L. Så tror han faktisk vil bruke ringe. Lol men det finner jeg ut av
![]()
Kos deg og sov godt
L våknet nettopp og finstasen er tatt på . Da bestemor kommer for å sitte barnevakt. Men nå mat ...Moore food...![]()
Takk,har definitivt tannkjøttbetennelse :/ må bare følge med.Lykke til hos tannlegen
Ja, helt ubeskrivelig ♡Det er virkelig en god og omsorgsfull venn![]()
Gikk fintHåper det gikk greit hos tannlegen![]()
Termokopp med bilde av mini på. Sånn du kan bytte bilde på etterværtEr nok noe der. Han hadde nok ikke brukt ringer/smykker men skulle det vært noe med bilde eller fødselsdato av mini måtte det være noe type kaffekopp. Han elsker kaffe. Evt få forstørret opp ett bilde på lerret
Må bare titte innom å skryte litt av Nhun teller til 12 nå :O
Stakkar lita! Og så flink!N har klormerke på kinnet så skal ta det opp med bhg. jeg så han gutten idag og han er virkelig voldsom![]()