Så deilig han sov fort daDa sover mini som var superovertrøtt idag etter kun en lur på ca 45-60 min idag. Skulle tydeligvis ikke sove mer. Så han var trøtt allerede i 4 tiden. Jeg er alene hjemme da gubben sprang på trening
Litt egentid til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig han sov fort daDa sover mini som var superovertrøtt idag etter kun en lur på ca 45-60 min idag. Skulle tydeligvis ikke sove mer. Så han var trøtt allerede i 4 tiden. Jeg er alene hjemme da gubben sprang på trening
Det er virkelig en god og omsorgsfull vennJa, helt super som hun er bruker hun fridagen sin på å hjelpe meg
Takk,venter på å inn nå.
Håper det gikk greit hos tannlegenNå sitter jeg på tannlege kontoret og venter, mens venninna mi er hjemme hos meg og maler imens, det kalles god venninne ♡
Uff!Bare sovet 2 t
Takk, det har jeg hattTakk det samme søta
Da må dere snart få til en overnattingJa, er det.
Vi har ikke sovet der siden påsken ifjor. Bare vært på besøk. Så hun syns det alltid er stas med mormor.
Så bra du fikk byttetDet gjorde vi tilslutt. Jeg kjøpte foccicia brød med kylling. Det var så tørt. Så fikk heldigvis byttet i noe annet.
Nei det er jeg bare på starten av dagenUff!du må jo være utslitt nå?!
Så deilig da.rReiseklar?Takk, det har jeg hatt![]()
Hun var sliten i dag daJøss tøtto sovnet tidlig idag :O hun pleier være våken til 20, så det var en time tidligere enn vanlig :O
Ja kjenner jeg trenger detSå deilig han sov fort da
Litt egentid til deg
Blir ikke hos henne for å si det sånn. Da får hun komme hit.Da må dere snart få til en overnatting![]()
Hun var sliten i dag da![]()
Ja, det syns jeg også. Hadde blir sur hadde jeg måtte spist tørr baguett med lite pålegg.Så bra du fikk byttet![]()
He he såpass ja . Ikke greit av valpenJa hun var oppe litttidlig også, valpen vekket oss for han ville ut, såhHo mor er gasnke trøtt også! Men hun skal se Ylvis
![]()
Hvorfor ikke hos henne?Blir ikke hos henne for å si det sånn. Da får hun komme hit.
He he såpass ja . Ikke greit av valpen![]()
Hva slags rase er det?Urk nei, jeg er vant med hunder som er like glad i å ligge lenge som det jeg og vesla er, så han her er en prøvelse til tider![]()
Næmmen, har du hørt på makan?!Oiii! Skulle rydde, men så ble jeg sittende i sofaen![]()