Her er det også deilig værgod morgenvakker morgen her i Sandnes, sol og varmegrader
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det også deilig værgod morgenvakker morgen her i Sandnes, sol og varmegrader
![]()
Lykke til hos tannlegenNå sitter jeg på tannlege kontoret og venter, mens venninna mi er hjemme hos meg og maler imens, det kalles god venninne ♡
Takk det samme søtaGod morgen jenter
Håper alle får en super dag!
Jeg skal ha til storesøster, ikke babyen, så altså 104 eller 110 trolig.Hvis du trenger ASAP kan du bestille fra nettbutikken tilhørende butikken jeg jobber i. Da har du det innen dager.
Hvis du i tillegg melder seg på graviderabatten får du 35% avslag på alt i str 56-74 frem til snuppa de er 6 mnd
kjolen koster 349.95
skjorte 179.95
strømper 49.95
og kyse 99.95
http://www.knertenogkaroline.no/collections/jente-0-9-mnd
Ja, er det.Ååh
Synd hun ikke skal være lenger da!
Det gjorde vi tilslutt. Jeg kjøpte foccicia brød med kylling. Det var så tørt. Så fikk heldigvis byttet i noe annet.Kos dere med lunsj![]()
Så deilig daMer enn jeg trodde, faktisk![]()
Kos dere på senteretInnom føre mamma og jeg drar på senteret for å spise lunsj.![]()
Det skjønner jeg godtDet har vi.
Vesla sto opp tidligere i dag og ville vekke mormor med en gang![]()
Kjole i str 110 koster 599,95Jeg skal ha til storesøster, ikke babyen, så altså 104 eller 110 trolig.
Ikke kyse, har skjorte, trolig også strømpebukse, men det får jeg ellers tak i om butikken ikke har fått inn.
Det er altså selve kjolen jeg i så fall trenger.
Takk for svar og link, skal se på det.
Gracie tilbudet gjelder fra du er gravid til 6 mnd etter termin din.Hvordan melder man seg på gravidrabatten? Gjelder det en gang eller flere?![]()
Sånt skjerOiii! Skulle rydde, men så ble jeg sittende i sofaen![]()
Jeg lar mannen ta detSånt skjer![]()
Det gjorde vi. Var kjempe koselig. Ikke ofte det bare er oss 2.Kos dere på senteret
Ja jeg også. Veldig stas med besøk.Det skjønner jeg godt
Kjole i str 110 koster 599,95![]()
Kjole i str 110 koster 599,95![]()
Oi visste ikke om dette med NGracie tilbudet gjelder fra du er gravid til 6 mnd etter termin din.
Du får ny kode ved hvert svangerskap hvis det var det du mente.
Koden kan brukes på ALT du kjøper i denne perioden i str 50-74
http://www.knertenogkaroline.no/blo...gir-deg-hele-35-rabatt-pa-alle-dine-babyklaer
De synes nok det var et skummelt land å feriere iHaha svarte neidet var masse idiotiske spm.
Samboer fikk litt problem sist han var der. De spurte hvorfor han var i Gambia for noen år siden
"Er det ikke lov å dra på ferie til Gambia" svarte han![]()