Skravletråd Mars!

Hvis du trenger ASAP kan du bestille fra nettbutikken tilhørende butikken jeg jobber i. Da har du det innen dager.
Hvis du i tillegg melder seg på graviderabatten får du 35% avslag på alt i str 56-74 frem til snuppa de er 6 mnd

kjolen koster 349.95
skjorte 179.95
strømper 49.95
og kyse 99.95

http://www.knertenogkaroline.no/collections/jente-0-9-mnd
Jeg skal ha til storesøster, ikke babyen, så altså 104 eller 110 trolig.

Ikke kyse, har skjorte, trolig også strømpebukse, men det får jeg ellers tak i om butikken ikke har fått inn.
Det er altså selve kjolen jeg i så fall trenger.

Takk for svar og link, skal se på det.

Jeg skal ha til storesøster, ikke babyen, så altså 104 eller 110 trolig.

Ikke kyse, har skjorte, trolig også strømpebukse, men det får jeg ellers tak i om butikken ikke har fått inn.
Det er altså selve kjolen jeg i så fall trenger.

Takk for svar og link, skal se på det.
Kjole i str 110 koster 599,95 ;)

Ja, var innom nettbutikken og fant prisene.

Mao koster denne uten sjorte det samme som den på barnas hus med skjorte, men skjorte trenger vi ikke. Og 110 så uhorvelig stor ut, jeg må som sagt måle jenta og kjolen og se om det går, mulig mp hun ha 104 jeg bare tenkte at 110 var greit siden hun er 105+ cm og 5 år gammel, men hele kjolen i 110 så lenger ut en jenta mi (hun var ikke med, så jeg er ikke sikker) og da går det jo ikke.

Måle, ja. Eller ha med jenta. Og spørre om de evt selger kjolen uten at de har fått kysene og skjortene og hva du har som jeg ikke trenger, selv om de ikke egentlig har satt det frem. Etter at jeg har sjekket babycomfort da, som har nyåpning om to dager. jeg så at de har festdrakter hengende, men vet ikke hvor langt opp i størrelse de går, det er jo en babybutikk i all hovedsak.

Jenta selv er usikker på om hun likte reflex sin eller name it sin best egentlig da. (Jeg tok bilder med mobilen) så vi får se hva vi lander på

Dog, 104 og 110 ligger i 1-4 kategorien (110 er jo 5 år, men den ligger i 1-4) og da til 500 kr ser jeg

Om jeg kan anta at dette er en normalt forventet pris på den også på andre butikker så er det jo enklere for meg dersom min lokale name it selger den til meg, egentlig. Men vi får se.

Skulle ta husarbeid men ville sove i stede idag :p

Haha svarte nei :p det var masse idiotiske spm.
Samboer fikk litt problem sist han var der. De spurte hvorfor han var i Gambia for noen år siden :o
"Er det ikke lov å dra på ferie til Gambia" svarte han :p
De synes nok det var et skummelt land å feriere i:P

Back
Topp