Skravletråd Mars!

Hva er normal pris på disse? Var innom min Name it i dag, de har ikke hengt dem frem enda for de har ikke fått alt tilbehøret, det kommer om ei uke eller to, (så muligens for sent for oss) men jeg fikk sett på vareprøver de hadde i butikken, og den er jo fin.

Barnas hus holdt på å henge frem, en sort til jente kommet frem så langt. De pleier jo ha 2-3 typer
Name it sin var finere enn den som var kommet frem.

Og jeg trenger til en fem år gammel jente innen halvannen uke.

(er de foresten så store som.det så ut til? Jeg må måle henne, 110 så ut til å være altfor lang)
Hvis du trenger ASAP kan du bestille fra nettbutikken tilhørende butikken jeg jobber i. Da har du det innen dager.
Hvis du i tillegg melder seg på graviderabatten får du 35% avslag på alt i str 56-74 frem til snuppa de er 6 mnd

kjolen koster 349.95
skjorte 179.95
strømper 49.95
og kyse 99.95

http://www.knertenogkaroline.no/collections/jente-0-9-mnd

Haha, regner med du svarte nei:P
Haha svarte nei :p det var masse idiotiske spm.
Samboer fikk litt problem sist han var der. De spurte hvorfor han var i Gambia for noen år siden :o
"Er det ikke lov å dra på ferie til Gambia" svarte han :p

Hvis du trenger ASAP kan du bestille fra nettbutikken tilhørende butikken jeg jobber i. Da har du det innen dager.
Hvis du i tillegg melder seg på graviderabatten får du 35% avslag på alt i str 56-74 frem til snuppa de er 6 mnd

kjolen koster 349.95
skjorte 179.95
strømper 49.95
og kyse 99.95

http://www.knertenogkaroline.no/collections/jente-0-9-mnd
Hvordan melder man seg på gravidrabatten? Gjelder det en gang eller flere? :)

Dra i ledninger er også gøy her:-). Her har vi en lysbryter på veggen rett over sengen vår og den synes mini er gøy å leke med. Må holdes litt inne for å få på lyset og nå får han det til :-).
Hoho ikke dårlig. Hvis lyset går av og på vet du hvorfor ;) jeg hadde sikkert tenkt "nå spøker det" :p

Min har jo klart å dra ned internettboksen :o

Ble lur i dag og men fortsatt like trøtt :p opp og ut å mate katt og hente storgutten min på skolen. Travelt når man er gressenke med mange barn :p godt man er i permisjon

Da er tuppa i barnehagen, mannen på jobb og jeg på sofaen. Haha :p
Kommer ei venninne hit snart som skal hjelpe meg å male litt sånn at vi får malt siste strøket i kveld :)

Så skal jeg il tannlegen etter lunch.. håper de har gode nyheter, og at det står bedre til enn jeg tror .
Snill venninne som skal hjelpe deg da:D
Lykke til hos tannlege!!

Nå sitter jeg på tannlege kontoret og venter, mens venninna mi er hjemme hos meg og maler imens, det kalles god venninne ♡

Back
Topp