Skravletråd Mars!

Kanskje det? Han har levert de store nå, jeg ammet lille til hun sovnet. Jeg vil jo være der for henne, hun hoster stygt og vil ha mamma

Jeg må pumpe meg, enten spiser hun mindre eller så har jeg fått økt produksjon. Det er høytrykk i amminga i alle fall, og det sliter hun med. Jeg pumper jo til melkebanken, så det er greit nok. Burde vært inn der en tur med melk også. Og hos mamma for å lage bordkort, men da må vi få tatt bilde.

Blæ, alt føles så hektisk. Også tror jeg at jeg trenger å shoppe noen nye bleier. Bare vet ikke helt hvilke jeg vil ha. Må finne ut av noe
Uff ikke gøy når de ikke er bra heller. Men prøv å kom deg litt bort om det er kjøretur til fotograf eller melke banken:)

Jeg klarer ikke å produsere nok melk til å donere melk men skal prøve å få opp produksjonen litt til før jeg gir opp den tanken

Uff ikke gøy når de ikke er bra heller. Men prøv å kom deg litt bort om det er kjøretur til fotograf eller melke banken:)

Jeg klarer ikke å produsere nok melk til å donere melk men skal prøve å få opp produksjonen litt til før jeg gir opp den tanken
Mannen er fotografen, så bilder i dåpskjole er tatt. Nå har vi ammepause før hun skal få tørr bleie og antrekk til neste fotografering.

Mulig jeg prøver oss på en trilletur om været holder. I sol kan hun vel ut en tur.

Litt forkjøla selv også. Det hjelper jo ikke. Men en trilletur er fin for å sortere tanker i alle fall

Da er tuppa i barnehagen, mannen på jobb og jeg på sofaen. Haha :p
Kommer ei venninne hit snart som skal hjelpe meg å male litt sånn at vi får malt siste strøket i kveld :)

Så skal jeg il tannlegen etter lunch.. håper de har gode nyheter, og at det står bedre til enn jeg tror .

Huff da! Stakkar lita :( hvor gammel er hun? Håper de følger med litt ekstra framover da!
Hun er snart 2 og halvt :) satser på at de gjør jobben sin :) fikk så vondt av henne :(
Så bra service og snill hun var. :)

Deilig å ha slike bestemødre :)

Ufyselig oppførsel håper du tar det opp med vedkommendes foreldre eller bhg tantene så det ikke utvikler seg:/
Jeg har tatt det opp fordi de tok det opp med meg. De følger med og blir det mer snakker de med foreldrene :)
God morgen damer =)
Hvordan har natten vært? Sovet godt?

Hvordan ser deres dag ut i dag? Noen som skal noe spennende?

Forresten, GRATULERER så mye med kvinnedagen :D <3
God morgen :)
Våknet av kynnere i natt som måtte pustes gjennom :O skummelt ...
Dagen idag var levering i bhg - kjøpe sjokomelk - ringe legen og avklaringen. Alt gjort :) nå er det avslapping - soving - husarbeid - hente i bhg :) derda? :D
Gratulerer med kvinnedagen ❤️
God morgen.

Sitter på badet med en sprellende baby på gulvet og prøver å finne ut hva jeg skal smøre med og hvilken bleie jeg skal ta på henne.

Typisk eksem er det ikke lenger etter ei uke med hydrokortison, men bra er hun ikke, rød er hun. Ei uke er max med kortison sånn reseptfritt (og egentlig ikke uten samråd med lege på de under to år, jeg har gjort det i samråd med helsesøster...)

Vi bruker jo tøybleier og jeg har ikke blitt klok på om det er noe med det hun reagerer på. Har ikke nok bleier som fungerer, for mange av de vi hadde fra de eldste er utslitt, det meste av de gode løsningene til natt er hun for liten for enda, jeg er lei, lei, lei av å ikke få dette til, det var aldri så vanskelig med de andre!
Huff håper det ordner seg snart for dere :)
Håper det blir lur på oss begge snart. Trøtt etter at hun våkna halv 6.

Og 8 mnd kontroll idag :)
Satser på at du har fått sovet :) lykke til på kontroll idag :)

Stakkar lille prinsessa!! Er dette første gang det har vært en situasjon med denne gutten eller?
Hvordan gikk det på kontrollen i går søta❤️
Fikk du massasje av mannen til slutt?

Forkjølelse skjer her i huset!! Hvordan har du der i Stavanger?

I boden, kjelleren, loftet, garasjen?
Fikk veldig vondt av henne :( ja dette er første gang. Kontrollen gikk veldig bra :) lillegutt veide 770 gram og ligger i tverr/sete ❤️ ingen endring på mormunnen og slimproppen min den bygges opp igjen så ikke farlig :)
Våknet av kynnere i natt som jeg måtte puste meg gjennom. Ubehagelig :/ takk som spør ❤️ ja han masserte meg og det var så godt :D

Back
Topp