Så herligDet har vi.![]()
Vesla sto opp tidligere i dag og ville vekke mormor med en gang![]()
Når drar hun hjem igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligDet har vi.![]()
Vesla sto opp tidligere i dag og ville vekke mormor med en gang![]()
Det er ikke noe gøyEi lita ei med vondt i magen![]()
WOW det er jo reneste julaften .Happy shopping
Skal shoppe litt selv og i neglstudio![]()
Kjedelig hun ikke ble bedreHun hadde det i natt. Hadde det et par dager forrige uke også. Inotyol og papir, så var hun ikke våt i alle fall. Ble ikke bedre, men i det minste ikke værre heller.
Hvem kommer idag?Hjelpes med en gang L legges ved pupp sovner jeg jo....30 min igjen til jeg for besøk så kanskje få på meg klær og få satt over kaffe
Ja kaffe er saken![]()
Au, auEi lita ei med vondt i magen![]()
2 venniner og bestemor so. Skal sitte barnevaktHvem kommer idag?![]()
Uff ikke gøy når de ikke er bra heller. Men prøv å kom deg litt bort om det er kjøretur til fotograf eller melke bankenKanskje det? Han har levert de store nå, jeg ammet lille til hun sovnet. Jeg vil jo være der for henne, hun hoster stygt og vil ha mamma
Jeg må pumpe meg, enten spiser hun mindre eller så har jeg fått økt produksjon. Det er høytrykk i amminga i alle fall, og det sliter hun med. Jeg pumper jo til melkebanken, så det er greit nok. Burde vært inn der en tur med melk også. Og hos mamma for å lage bordkort, men da må vi få tatt bilde.
Blæ, alt føles så hektisk. Også tror jeg at jeg trenger å shoppe noen nye bleier. Bare vet ikke helt hvilke jeg vil ha. Må finne ut av noe
Ja, godt å se hun er så glad i mormor sin. I gpr sa hun elsker deg mormor. ❤Så herlig
Når drar hun hjem igjen?
Sov overraskende bra, lønnet seg å klage litt herUff. Slapp av kjære deg♡
Er vel halveis nå, og det går ganske så fort, var vare det å finne tid og lyst daHihi. Nærmer du deg slutten nå da?
Mer enn jeg trodde, faktiskHuff da håper du fikk sove litt i natt
Mannen er fotografen, så bilder i dåpskjole er tatt. Nå har vi ammepause før hun skal få tørr bleie og antrekk til neste fotografering.Uff ikke gøy når de ikke er bra heller. Men prøv å kom deg litt bort om det er kjøretur til fotograf eller melke banken![]()
Jeg klarer ikke å produsere nok melk til å donere melk men skal prøve å få opp produksjonen litt til før jeg gir opp den tanken
hvor er du hen ?God morgen Her er det ennå litt grått![]()
Så braTakk for det
Nydelig sol i Vestfold idag!
Så koseligInnom føre mamma og jeg drar på senteret for å spise lunsj.![]()
Hun er snart 2 og halvtHuff da! Stakkar litahvor gammel er hun? Håper de følger med litt ekstra framover da!
Jeg har tatt det opp fordi de tok det opp med meg. De følger med og blir det mer snakker de med foreldreneSå bra service og snill hun var.
Deilig å ha slike bestemødre
Ufyselig oppførsel håper du tar det opp med vedkommendes foreldre eller bhg tantene så det ikke utvikler seg:/
God morgenGod morgen damer =)
Hvordan har natten vært? Sovet godt?
Hvordan ser deres dag ut i dag? Noen som skal noe spennende?
Forresten, GRATULERER så mye med kvinnedagen<3
Huff håper det ordner seg snart for dereGod morgen.
Sitter på badet med en sprellende baby på gulvet og prøver å finne ut hva jeg skal smøre med og hvilken bleie jeg skal ta på henne.
Typisk eksem er det ikke lenger etter ei uke med hydrokortison, men bra er hun ikke, rød er hun. Ei uke er max med kortison sånn reseptfritt (og egentlig ikke uten samråd med lege på de under to år, jeg har gjort det i samråd med helsesøster...)
Vi bruker jo tøybleier og jeg har ikke blitt klok på om det er noe med det hun reagerer på. Har ikke nok bleier som fungerer, for mange av de vi hadde fra de eldste er utslitt, det meste av de gode løsningene til natt er hun for liten for enda, jeg er lei, lei, lei av å ikke få dette til, det var aldri så vanskelig med de andre!
Satser på at du har fått sovetHåper det blir lur på oss begge snart. Trøtt etter at hun våkna halv 6.
Og 8 mnd kontroll idag![]()
Satser på at det er bedre i dagDet er ikke noe gøyHåper hun blir bedre
Fikk veldig vondt av henneStakkar lille prinsessa!! Er dette første gang det har vært en situasjon med denne gutten eller?
Hvordan gikk det på kontrollen i går søta
Fikk du massasje av mannen til slutt?
Forkjølelse skjer her i huset!! Hvordan har du der i Stavanger?
I boden, kjelleren, loftet, garasjen?