Skravletråd Mars!

Hm en bok?
Har han en hobby?
Ut å spise?
Han er veldig glad i jakt, fiske og friluftsliv men han har så mye at jeg har kommet helt ut av hva han har og ikke har av utstyr. Fritidsklær er noe han alltid trenger så kan se om jeg finner noe der. Vurderer faktisk å ta han med ut og spise på selve dagen:-)

Det nærmer seg gubbens bursdag og har ingen anelse på hva jeg skal kjøpe til han. Eneste han har kommet med er hansker:-/.
Tenkte det men de koster type 100 kr så tenkte å kjøpe litt mer. Og må finne noe til fra enten meg eller mini

Hva med armbånd i sølv med Nå minus navn og fødselsdato på? Oh hansker?

Det var veldig kjedelig begge delene. Mén nå sovna han godt når vi kom hjem og fikk mat. Nå ligger han i springer sengen og sover....
Spent på hvordan denne kvelden utarter seg:p
Satser på at han sover søtt :)

Han er veldig glad i jakt, fiske og friluftsliv men han har så mye at jeg har kommet helt ut av hva han har og ikke har av utstyr. Fritidsklær er noe han alltid trenger så kan se om jeg finner noe der. Vurderer faktisk å ta han med ut og spise på selve dagen:)
Er koselig å gå ut å spise :)

Lær med sølv platting kanskje andre smykker.

Min skal få tommel ring i sølv og gravering til farsdagen :)
Kan se hva jeg finner. Måtte i så fall vært noe type slipsnål. Han er egentlig ikke typen til å pynte seg og kan ikke fordra å gå i dress. Går verken i smykker eller ringer utenom gifteringen. Er mer typen som går i fritidsklær/jaktklær. Han bare fnøs av meg en gang jeg nevnte smykker/ringer for menn

Kan se hva jeg finner. Måtte i så fall vært noe type slipsnål. Han er egentlig ikke typen til å pynte seg og kan ikke fordra å gå i dress. Går verken i smykker eller ringer utenom gifteringen. Er mer typen som går i fritidsklær/jaktklær. Han bare fnøs av meg en gang jeg nevnte smykker/ringer for menn
Lol

Ser den:) merket at gubben ble No mykere i kantene med alt med L. Så tror han faktisk vil bruke ringe. Lol men det finner jeg ut av:p

Lol

Ser den:) merket at gubben ble No mykere i kantene med alt med L. Så tror han faktisk vil bruke ringe. Lol men det finner jeg ut av:p
Er nok noe der:-). Han hadde nok ikke brukt ringer/smykker men skulle det vært noe med bilde eller fødselsdato av mini måtte det være noe type kaffekopp. Han elsker kaffe. Evt få forstørret opp ett bilde på lerret

Håper det gikk greit hos tannlegen:)
Gikk fint :) ble sendt hjem med beskjed om at tannkjøttbetennelsen absolutt er tilstede,men jeg er flink og tatt alle forhåndsregler og må bare fortsette med det

Tuppa har malt litt i dag ♡

Vedlegg

• 1457464984604.jpg
    1457464984604.jpg
    35,8 KB · Visninger: 7
Er nok noe der:-). Han hadde nok ikke brukt ringer/smykker men skulle det vært noe med bilde eller fødselsdato av mini måtte det være noe type kaffekopp. Han elsker kaffe. Evt få forstørret opp ett bilde på lerret
Termokopp med bilde av mini på. Sånn du kan bytte bilde på ettervært:p

Back
Topp