Dårlig forhold til sjefen?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hvordan er deres forhold til sjefen?

Jeg har et godt forhold til min daglig leder, men kan ikke fordra sjefen. Og dessverre er det han jeg må forholde meg til i vanskelige situasjoner :(

Har kjempegodt forhold til sjefen. Snakker med henne om alt :)

Pyton, spesielt etter at han nektet meg å reise til faren min etter at han hadde fått slag i Spania. Jeg har også vært sykemeldt i 3 mnd nå pga ekstrem svangerskapskvalme og har ikke hørt ett eneste pipp fra jobben. Jeg har bare snakket med noe på jobben når jeg har kommet inn 1 gang i mnd og levert sykemelding.

Har vært dårlig siden min SA i 2014 dessverre:(
Driver og søker ny jobb

Hadde et veldig dårlig forhold til han. Helt til han ba alle ansatte fortelle hva me syns om jobben han gjorde. Alle andre sa det han ville høre, eg sa det eg meinte. Etter det har me faktisk hatt kjempegodt forhold. :-)

Vi hadde er godt forhold helt til jeg ble gravid og dessverre sykmeldt pga truende abort. Da var jeg visst ute av dansen, og hun lyste ut stillingen min uten å si i fra til meg. Når jeg tok det opp med henne, svarte hun at hun måtte tenke på bedriften.

Ja, vi har fortsatt behov for å markere 8. mars!

Hadde et dårlig forhold til han før men føler han har blitt mer mennesklig med åra :p nå har vi et godt forhold... Nærmeste leder derimot, hu har jeg ikke en god tone med :(

Har det som Mymlen dessverre. Hyggelig sjef men dessverre en tvers igjennom elendig leder!

Ambivalent, til begge. De er begge dårlige på kommunikasjon, og tar avgjørelser uten å involvere oss ansatte. Som gjør at folk mister tiltroen til dem. Som personer har jeg ikke noe i mot dem, men som ledere skulle jeg ønsket meg noen andre.

Liker også sjefen min godt som person, men som leder har han mista gnisten og skulle absolutt ikke hatt personalansvar.

Vi hadde er godt forhold helt til jeg ble gravid og dessverre sykmeldt pga truende abort. Da var jeg visst ute av dansen, og hun lyste ut stillingen min uten å si i fra til meg. Når jeg tok det opp med henne, svarte hun at hun måtte tenke på bedriften.

Ja, vi har fortsatt behov for å markere 8. mars!

Utrolig dårlig :( Vi har behov for 8 mars, jeg synes kanskje vi også går tilbake i likestillingen vår nå.
Vi har ikke bare behov for 8 mars, men vi har behov for å ta kampen hver eneste dag og ikke bare 8 mars!
Meldte du i fra om denne diskrimineringen?

Utrolig dårlig :( Vi har behov for 8 mars, jeg synes kanskje vi også går tilbake i likestillingen vår nå.
Vi har ikke bare behov for 8 mars, men vi har behov for å ta kampen hver eneste dag og ikke bare 8 mars!
Meldte du i fra om denne diskrimineringen?

Ja, det er sant. Hver dag må kjempes. Ofte blir det fremstilt av kvinner blir diskriminert av menn og mannlige sjefer, men kvinner kan være like ille.

Jeg har ikke meldt fra da jeg står midt oppe i det nå. Usikker på hva som er best for meg å gjøre akkurat nå. Vil jo ha ny jobb etter perm, og da må jeg bruke henne som referanse..

Hehe. Blir meget komplisert å svare på :P har ikke noe forhold til den sjefen jeg har nå, men håper på bedre med kommende sjef.

Back
Topp