Dårlig forhold til sjefen?

Ja, det er sant. Hver dag må kjempes. Ofte blir det fremstilt av kvinner blir diskriminert av menn og mannlige sjefer, men kvinner kan være like ille.

Jeg har ikke meldt fra da jeg står midt oppe i det nå. Usikker på hva som er best for meg å gjøre akkurat nå. Vil jo ha ny jobb etter perm, og da må jeg bruke henne som referanse..

Men meld i fra til diskrimineringsombudet, de har nettopp slike hendelser i fokus om dagen! Og du kan også forklare hvorfor du ikke ønsker henne som referanse til nye arbeidsgivere. Skjønner dette er vanskelig, men viktig å si ifra slik at vi får en slutt på sånt. Og ja, kvinner er ofte verre er min erfaring:(
Lykke til, håper det ordner seg for deg :)

Godt forhold, men jeg angret på at jeg var veldig åpen med min forrige sjef, så jeg er litt reservert.

Hater min sjef.. Han er ett monster som ikkje eiger empati. Har heldigvis personal ansvarlig og ein sjef over der eg kan gå til om det er krise. Men nå har eg etter mangen år med fortvilelse ordna med ny jobb når eg er ferdig i mamma permisjon :D livet er for kort til og slite med dritt folk rett og slett..

Men meld i fra til diskrimineringsombudet, de har nettopp slike hendelser i fokus om dagen! Og du kan også forklare hvorfor du ikke ønsker henne som referanse til nye arbeidsgivere. Skjønner dette er vanskelig, men viktig å si ifra slik at vi får en slutt på sånt. Og ja, kvinner er ofte verre er min erfaring:(
Lykke til, håper det ordner seg for deg :)

Jeg burde absolutt melde fra, det er alvorlig diskriminering. Men jeg er i veldig dårlig form om dagen, så jeg vet ikke om jeg orker akkurat nå. Vet liksom ikke når det er for sent heller?

Takk for lykkeønskning :-)

Kjempegodt forhold til sjefen :-) Han er varm og raus, og utrolig omsorgsfull. Nå etter at jeg ble gravid spør han alltid hvordan det går, og kommer med mange forslag til tilrettelegging, uten at jeg egentlig har bedt om det. Veldig god :-)

Back
Topp