Morn mornGod morgen jenter . Ligger og koser meg i sengen mens lille L spiser i søvne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morn mornGod morgen jenter . Ligger og koser meg i sengen mens lille L spiser i søvne![]()
God morgenGod morgen jenter . Ligger og koser meg i sengen mens lille L spiser i søvne![]()
God morgenGod morgen. Her har mini knekket koden for å skru på lyset på rommet og da er det veldig kult å skru det på og av
![]()
Ja vi er som regel oppe så tidlig ellers ville L ha sultet seg i hjel tror jeg ved å soveGod morgenflere som er oppe tidlig
her skal vi straks inta grøtskåla
![]()
God morgenhaha så moro! Venter på at min skal knekke den koden fordi hun kan lett få tak i ledningen å skru på lyset, eller i værste fall dra ned lampa
![]()
Litt søtt men kanskje litt frustrerende?Morn mornher sitter jeg i frokost"kampen" med jenta mi
:/
Føler meg bedre enn i går men er like trøtt tenkte å sove en time for besøk om til timerVar helt grei.. Slitsomt å være i uggen form.. Håper jeg blir bedre snart!!
Sovet ganske greit! Enn du?
Glemte å quote...Føler meg bedre enn i går men er like trøtt tenkte å sove en time for besøk om til timer
Glemte å quote...
HahaGod morgen damer =)
Hvordan har natten vært? Sovet godt?
Hvordan ser deres dag ut i dag? Noen som skal noe spennende?
Forresten, GRATULERER så mye med kvinnedagen<3
Haha
To venner. en som skal hjelpe meg med å lage 40 invitasjonskort og 40 bordkort og 40 takke kort til den andre som kommer lol
Takke kortene behøver ikke å være ferdig før etter 17 juni![]()
Neste ukeKult.. Når skal invitasjonene og bordkortene være klare?
Veldig frustrerende egentlig. Tre skjeer grøt eller annen mat og det er stopp :/ likte bedre når iallefall frokosten gikk greitLitt søtt men kanskje litt frustrerende?
Jeg var på besøk hos mammaHva gjør du i kveld da?
God morgen.
Sitter på badet med en sprellende baby på gulvet og prøver å finne ut hva jeg skal smøre med og hvilken bleie jeg skal ta på henne.
Typisk eksem er det ikke lenger etter ei uke med hydrokortison, men bra er hun ikke, rød er hun. Ei uke er max med kortison sånn reseptfritt (og egentlig ikke uten samråd med lege på de under to år, jeg har gjort det i samråd med helsesøster...)
Vi bruker jo tøybleier og jeg har ikke blitt klok på om det er noe med det hun reagerer på. Har ikke nok bleier som fungerer, for mange av de vi hadde fra de eldste er utslitt, det meste av de gode løsningene til natt er hun for liten for enda, jeg er lei, lei, lei av å ikke få dette til, det var aldri så vanskelig med de andre!
Veldig frustrerende egentlig. Tre skjeer grøt eller annen mat og det er stopp :/ likte bedre når iallefall frokosten gikk greit
Jeg hadde blitt såå irritert!Skulle tro det men vet ikke hva. Skulle tro han bare er full i energi som han ikke klarer å bli kvitt. Er sjekket både for løsninger og ører men skal til ØNH i april men fastlegen kunne ikke se væske i ørene da han sjekket for væske i mellomøret. Så ikke godt å si hva det kan være.
Gubben gir jeg opp. Han har absolutt ingen forståelse for at jeg også trenger søvn. Er jeg som i 14 måneder har våknet av mini på natten og våknet med mini om morgenen. Kan telle på 1 hånd de gangene gubben har stått opp med han ila 14 måneder og latt meg sove. Unnskyldningene er at jamen mini sparker i han ila natten når han sover i vår seng, nakken har plaget han (har begynnende prolapser), han har sovet dårlig siden jeg og mini har styrt litt på hvis mini har en urolig natt, listen er lang. Har spurt han om han virkelig synes det da er rettferdig at jeg skal både ta mini på natten og samtidig stå opp med han om morgenen og at jeg nå jobber i tillegg og er gravid. Det svarer han ikke på. Tror han innerst inne vet jeg har ett godt poeng men han gidder bare ikke gjøre noe med det for det er jo selvsagt mye mer synd på han og han må få skjønnhetssøvnen
Neste ukeså det blir noen scrapping kvelder fremover viss vi ikke tar en dag og har jente dag. For da går det fort
![]()