Skravletråd Mars!

God kveld :) ble litt sent idag :p frøkna helt gira etter bhg så sovnet ikke før 21:45 idag :O
Hun fikk gjennomgå av en gutt i bhg idag ... Herregud! Prøvde å sette seg på hun, lugget og dyttet henne :(

Huff da! Stakkar lita :( hvor gammel er hun? Håper de følger med litt ekstra framover da!

Wow!! Så gøy!!
Har dere mye igjen eller? Hvor langt på vei er du? Syns det er utrolig sporty av deg å male rom etter en full dag ute når du er gravid!! *imponert*
Hvilken farge skal det bli på rommene?
Takk, det varmer et slitent bekken :p
Jeg er straks 23 uker :)

Vi har heldigvis snekkere som gjør mesteparten, gubben er elektriker og gjør alt det selv, også maler vi alle vegger :)
I dag har vi malt rommene til barna-hun på snart 4 får lilla rom med en vegg tapet fra sne design :) og 16 åringen får en vegg matt rosa og resten grå :)
De er snart ferdige i sove avdelingen (untatt vårt soverom) og skal ta fatt på resten, målet er å være helt ferdig til 1.6 :)

Skulle tro det men vet ikke hva. Skulle tro han bare er full i energi som han ikke klarer å bli kvitt. Er sjekket både for løsninger og ører men skal til ØNH i april men fastlegen kunne ikke se væske i ørene da han sjekket for væske i mellomøret. Så ikke godt å si hva det kan være.
Gubben gir jeg opp. Han har absolutt ingen forståelse for at jeg også trenger søvn. Er jeg som i 14 måneder har våknet av mini på natten og våknet med mini om morgenen. Kan telle på 1 hånd de gangene gubben har stått opp med han ila 14 måneder og latt meg sove. Unnskyldningene er at jamen mini sparker i han ila natten når han sover i vår seng, nakken har plaget han (har begynnende prolapser), han har sovet dårlig siden jeg og mini har styrt litt på hvis mini har en urolig natt, listen er lang. Har spurt han om han virkelig synes det da er rettferdig at jeg skal både ta mini på natten og samtidig stå opp med han om morgenen og at jeg nå jobber i tillegg og er gravid. Det svarer han ikke på. Tror han innerst inne vet jeg har ett godt poeng men han gidder bare ikke gjøre noe med det for det er jo selvsagt mye mer synd på han og han må få skjønnhetssøvnen
Dette må dere kunne snakke om som voksne folk (og da svarer man!)

Du har to barn og venter et tredje du. Det ene er ganske stort,men oppfører seg så jeg ikke skjønner at du holder ut. Han er ikke en baby, men en mann. Burde være i alle fall

Alt annet en tid til å skravle :(
Det blir bedre! Fikk malt 1 strøket på soverommene til barna i dag og er veldig fornøyd. Nå er jeg så gåen i bekkenet at jeg er usikker på om at jeg får sove pga smerter :/

Vi totalrenovert huset :o
Skal male 16 åringen og 4 åringens rom i dag :)
God aften :) hva lurt har dere gjort på i dag da?

Så morro å komme få alt som man vil ha det:)

Jeg har vært hos ørelege med ene gutten min. Er så utrolig kjekt å gå til den legen :P herlige mennesker ❤️ guttungen begynte å mase om at han var sulten mens vi satt å ventet, ble en stund å vente, og da kom en av disse flotte damene plutselig ut fra kjøkkenet med frukt til gutten min :D satt helt på gråten av takknemlighet ❤️❤️❤️

Så bra service og snill hun var. :)

Innom.
Mamma kom på besøk i dag og skal overnatte til i morgen.
Overrasket vesla i bhg og da var det ei som ble kjempe glad. :D

Deilig å ha slike bestemødre :)

God kveld :) ble litt sent idag :p frøkna helt gira etter bhg så sovnet ikke før 21:45 idag :O
Hun fikk gjennomgå av en gutt i bhg idag ... Herregud! Prøvde å sette seg på hun, lugget og dyttet henne :(

Ufyselig oppførsel håper du tar det opp med vedkommendes foreldre eller bhg tantene så det ikke utvikler seg:/

Venter på mannen og massasje! :p

Deilig:)

Har 10 kilo hundemat jeg skal få plass til. Men hvor..

Undredal senga?

Det blir bedre! Fikk malt 1 strøket på soverommene til barna i dag og er veldig fornøyd. Nå er jeg så gåen i bekkenet at jeg er usikker på om at jeg får sove pga smerter :/

Må være forsiktig du skal ha kroppen resten av livet:)

Dette må dere kunne snakke om som voksne folk (og da svarer man!)

Du har to barn og venter et tredje du. Det ene er ganske stort,men oppfører seg så jeg ikke skjønner at du holder ut. Han er ikke en baby, men en mann. Burde være i alle fall
Er det jeg sier til han også. Er så lei

Uff. Slapp av kjære deg♡

Back
Topp