Skravletråd Mars!

Har prøvd å sparke han ut men like håpløst :-/. Når jeg nevner det til han blir han stum og gidder ikke si noe.
Huff det var lenge. Hadde vært fint å slippe å holde på så mange år
Nå mangler mine barn hormonet som gjør at kroppen slapper tilstrekkelig nok av til å klare å sovne. De går på faste medisiner som inneholder dette hormonet ellers får de rett og slett uke sove før de går i bakken.
Så er ikke nødvendigvis at det tar så lang tid hos dere :)

Er forresten innsovning eller søvn som er utfordringen hos småen??

Heldig dere da :)
Ja det er vi! Men tok tre forsøk til før vi fikk det til. Men er overlykkelig nå når hørsel og alt er på plass og han ikke har vondt lengre. Men helt normal hørsel vil han aldri få.
Ørebarn hos deg og?

Vi totalrenovert huset :o
Skal male 16 åringen og 4 åringens rom i dag :)
Wow!! Så gøy!!
Har dere mye igjen eller? Hvor langt på vei er du? Syns det er utrolig sporty av deg å male rom etter en full dag ute når du er gravid!! *imponert*
Hvilken farge skal det bli på rommene?

Nå mangler mine barn hormonet som gjør at kroppen slapper tilstrekkelig nok av til å klare å sovne. De går på faste medisiner som inneholder dette hormonet ellers får de rett og slett uke sove før de går i bakken.
Så er ikke nødvendigvis at det tar så lang tid hos dere :)

Er forresten innsovning eller søvn som er utfordringen hos småen??
Er vel innsovningen. Når han først sover så sovner han som regel natten gjennom nå. Kan kanskje våkne 1 gang eller 2 hvis han har mistet tutten eller er syk. Virker som han sliter med å klare å finne roen. Noen kvelder klarer han det når han først har fått styrt litt i sengen så kommer i armene våre. Mens andre kvelder er helt håpløse

Er vel innsovningen. Når han først sover så sovner han som regel natten gjennom nå. Kan kanskje våkne 1 gang eller 2 hvis han har mistet tutten eller er syk. Virker som han sliter med å klare å finne roen. Noen kvelder klarer han det når han først har fått styrt litt i sengen så kommer i armene våre. Mens andre kvelder er helt håpløse
Sender deg en pm :)

Hr prøvd ut minifom, men den hadde ingen virkning på frøkna mi. Semper dråper virker litt, men ikke nok..

Jeg ser at hun smiler og ler oftere og oftere :D gleder meg til hun blir min lille happy kid <3

Hehe!! For en herlig alder hun er i <3

Snuppa her er også veldig mammadalt.. Merker det gjør noe
med meg å vite at jeg er hennes VIP :D *mammahjertet smelter*
Det er sånne søte små ting som får meg til å klare å stå oppreist når ting står på som verst her om nettene!
Ah. Vet. Det er rett og slett svært lite som funker annet enn tiden. :( men den tiden kommer! hvor hun gapskatter og gliser hver gang du kommer. Elsker når du hopper rundt etter sangen på tven og bare er teit :p mi elsker slikt :p

Jeg fikk uventet besøk av mamma på døren.. Så ble litt borte istad..!
Endelig er klær vasket, snuppa holder på å sovne og jeg har litt tid til å skravle igjen :D

Jeg mente vel egentlig hvor lenge hun sov per lur :p :D
Sover hun da fra halv sju til halv sju? Sammenhengende liksom?
Woho. Skravletiiiid :D

Ååh. Varierer veldig. Hun tar første lur sammen med meg halvannen tme. Resten er alt fra 20 til 60 minutter :)

Nei, det gjør hun ikke :p ekstremt sjelden det skjer :p men er begynt med lavendelolje i rommet når hun legger seg og kjøpt lulladoll. Det funker :) sover dypere og lengre av gangen :) igår natt sov hun i ett til 5 i morges. Så i armene til gubben i armkroken i senga til halv 7. :)

Ikke til nå men vi får se når siste blir operert ut nå
Håper det ordner seg! Skal krysse alt jeg har. Er så vondt å måtte se barna ha det vondt uten å kunne hjelpe.

Back
Topp