Skravletråd Mars!

River i mammahjertet. Mini skulle absolutt ikke sovne som vanlig, bare herje rundt i sengen. Uansett hva vi gjorde skulle han ikke legge seg ned og hylte om vi prøvde. Endte med at han satt overtrøtt og hylte i armene mine og strittet i mot og skulle ikke sove. Sovnet til slutt. Hadde det ikke vært for at han våkner mellom 6 og 7 om morgenen uansett når han sovnet så skulle han gjerne fått styrt på men jeg får svi med en sutrete unge i morgen hvis han sovner for sent og han våkner i 6-7 tiden. Og får også en skikkelig dårlig natt begge 2. At han ikke kan sove litt lenger enn til 7 hvis han sovner senere forstår jeg ikke.
Fortsatt like slitsom legging hos dere:( rart det ikke snur snart!?

Overtrøtte barn er en tålmodighetstest!!!!! ;)
Ja mildt sagt. Kom noen gloser for å si det slik. Og gubben fikk en skikkelig overhaling. Ikke lett å være full av gravid hormoner og ikke sovet en natt gjennom ca 1.5 år og våknet med mini hver morgen mellom 5.30 og 7 fordi gubben rett og slett ikke gidder og kommer med allslags unnskyldninger på hvorfor det er så synd på han så han skal slippe å stå opp med han om morgenen til tross for at han går arbeidsledig og ikke må opp og rekke noe om morgenen

Fortsatt like slitsom legging hos dere:( rart det ikke snur snart!?
Ja er grusomt. Synes det er koselig sånn sett om han sovner i armene mine men hadde vært kjekt om han sovnet selv i egen seng og det var en bonus om han sovnet i armene mine av og til. Virker som han sliter med å finne roen på kvelden uansett hva vi gjør. Har samme rutiner som alltid og går somregel på soverommet mellom 18 og 18.30 for at han skal få roe seg ned der. Noen ganger sover han ila 30 min men må i armene våre, andre ganger er grusomt og han hyler til og med i armene våre og vil bare styre på. Ender med en superovertrøtt unge som hyler enda mer fordi han er så trøtt

God kveld jenter

Ja mildt sagt. Kom noen gloser for å si det slik. Og gubben fikk en skikkelig overhaling. Ikke lett å være full av gravid hormoner og ikke sovet en natt gjennom ca 1.5 år og våknet med mini hver morgen mellom 5.30 og 7 fordi gubben rett og slett ikke gidder og kommer med allslags unnskyldninger på hvorfor det er så synd på han så han skal slippe å stå opp med han om morgenen til tross for at han går arbeidsledig og ikke må opp og rekke noe om morgenen
Huff!
Ikke bra! Her sparker jeg gubben ut av sengen om morgenen og sier "eg e gravid, eg må sove" :P og han står opp og tar seg av ungene ( til tross for at det er "mine" unger)

Synes virkelig han gubben din kan ta i et tak.

Når det kommer til søvn, hold ut!! Mine brukte jeg 3-6 timer på å legge hver kveld i fem år. De manglet et hormon i kroppen. Og var alene til de var passert fem. Det er tøft å stå i, men det tar slutt en gang.

Ja er grusomt. Synes det er koselig sånn sett om han sovner i armene mine men hadde vært kjekt om han sovnet selv i egen seng og det var en bonus om han sovnet i armene mine av og til. Virker som han sliter med å finne roen på kvelden uansett hva vi gjør. Har samme rutiner som alltid og går somregel på soverommet mellom 18 og 18.30 for at han skal få roe seg ned der. Noen ganger sover han ila 30 min men må i armene våre, andre ganger er grusomt og han hyler til og med i armene våre og vil bare styre på. Ender med en superovertrøtt unge som hyler enda mer fordi han er så trøtt
Det må jo være noe som plager ham?:rolleyes: siden det ikke går seg til? Han er jo 14 (?) måneder og burde finne roen selv ihvertfall innimellom?!:(
Skjønner godt dette er frustrerende!!:(
Men jeg synes det er på høy tid at du sparker igang mannfolket ditt!;) han kan fint stå opp om morgenen og la deg sove lenger! Så det så;)

Mener du når hun starta med 3 lurer?
Isåfall hendte vel det rundt 5/6 mnd. Hadde 4 lurer før det. Hun står opp halv 7 hver dag og legger seg halv 7 / halv 8 hver kveld :)

Jeg fikk uventet besøk av mamma på døren.. Så ble litt borte istad..!
Endelig er klær vasket, snuppa holder på å sovne og jeg har litt tid til å skravle igjen :D

Jeg mente vel egentlig hvor lenge hun sov per lur :p :D
Sover hun da fra halv sju til halv sju? Sammenhengende liksom?

God aften :) hva lurt har dere gjort på i dag da?

Jeg har vært hos ørelege med ene gutten min. Er så utrolig kjekt å gå til den legen :p herlige mennesker ❤️ guttungen begynte å mase om at han var sulten mens vi satt å ventet, ble en stund å vente, og da kom en av disse flotte damene plutselig ut fra kjøkkenet med frukt til gutten min :D satt helt på gråten av takknemlighet ❤️❤️❤️
Har han øreproblemer?

Huff!
Ikke bra! Her sparker jeg gubben ut av sengen om morgenen og sier "eg e gravid, eg må sove" :P og han står opp og tar seg av ungene ( til tross for at det er "mine" unger)

Synes virkelig han gubben din kan ta i et tak.

Når det kommer til søvn, hold ut!! Mine brukte jeg 3-6 timer på å legge hver kveld i fem år. De manglet et hormon i kroppen. Og var alene til de var passert fem. Det er tøft å stå i, men det tar slutt en gang.
Har prøvd å sparke han ut men like håpløst :-/. Når jeg nevner det til han blir han stum og gidder ikke si noe.
Huff det var lenge. Hadde vært fint å slippe å holde på så mange år

Har han øreproblemer?
Kronisk ørebetennelse fra han var ett. Etter han fylte tre har vi hatt tre operasjoner. Nå ser det endelig ut til å være så bra som det kan bli :)

Det må jo være noe som plager ham?:rolleyes: siden det ikke går seg til? Han er jo 14 (?) måneder og burde finne roen selv ihvertfall innimellom?!:(
Skjønner godt dette er frustrerende!!:(
Men jeg synes det er på høy tid at du sparker igang mannfolket ditt!;) han kan fint stå opp om morgenen og la deg sove lenger! Så det så;)
Skulle tro det men vet ikke hva. Skulle tro han bare er full i energi som han ikke klarer å bli kvitt. Er sjekket både for løsninger og ører men skal til ØNH i april men fastlegen kunne ikke se væske i ørene da han sjekket for væske i mellomøret. Så ikke godt å si hva det kan være.
Gubben gir jeg opp. Han har absolutt ingen forståelse for at jeg også trenger søvn. Er jeg som i 14 måneder har våknet av mini på natten og våknet med mini om morgenen. Kan telle på 1 hånd de gangene gubben har stått opp med han ila 14 måneder og latt meg sove. Unnskyldningene er at jamen mini sparker i han ila natten når han sover i vår seng, nakken har plaget han (har begynnende prolapser), han har sovet dårlig siden jeg og mini har styrt litt på hvis mini har en urolig natt, listen er lang. Har spurt han om han virkelig synes det da er rettferdig at jeg skal både ta mini på natten og samtidig stå opp med han om morgenen og at jeg nå jobber i tillegg og er gravid. Det svarer han ikke på. Tror han innerst inne vet jeg har ett godt poeng men han gidder bare ikke gjøre noe med det for det er jo selvsagt mye mer synd på han og han må få skjønnhetssøvnen

Uff. Jeg føler så med deg❤ har vært gjennom det samme! Men snart blir hun en smilene og lykkelig unge dagen lang :D prøvd minifom? Det hjalp faktisk på den verste magesmerten her.

Ja. Hun har dager der mamma er den eneste som duger. Idag har jeg bært på henne når hun er våken. :p mammadalt. Men andre dager krabber hun fornøyd i huset og babler :p

Hr prøvd ut minifom, men den hadde ingen virkning på frøkna mi. Semper dråper virker litt, men ikke nok..

Jeg ser at hun smiler og ler oftere og oftere :D gleder meg til hun blir min lille happy kid <3

Hehe!! For en herlig alder hun er i <3

Snuppa her er også veldig mammadalt.. Merker det gjør noe
med meg å vite at jeg er hennes VIP :D *mammahjertet smelter*
Det er sånne søte små ting som får meg til å klare å stå oppreist når ting står på som verst her om nettene!

Back
Topp