Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må skjønne at det går an å sage av seg beinet også... Og gå på jobb dagen etterpå. Alt er mulig. Bare fantasien som setter grenserAlt som står på Internett er santTihi
![]()
Jeg sier at jeg ikke tror på detOg du sier det har skjedd... Og jeg sier jeg ikke tror på det...! Og VI diskuterer frem og tilbake
Ikke JEG.. Man må være to for å diskutere så vidt jeg vet
Og nei, det er ikke det tråden handler om, og jeg kan gjerne ta min del av "skylden" for diskusjonen, men jeg er nok ikke alene ansvarlig for at det ble en diskusjon ut av dette
Du har skrevet flere ganger at du ikke gidder å diskutere dette, likevel har du fortsatt flere gange å diskutere...
![]()
Å du altså; )Alt som står på Internett er santTihi
Jeg sier at jeg ikke tror på detOg du sier det har skjedd... Og jeg sier jeg ikke tror på det...! Og VI diskuterer frem og tilbake
Ikke JEG.. Man må være to for å diskutere så vidt jeg vet
Og nei, det er ikke det tråden handler om, og jeg kan gjerne ta min del av "skylden" for diskusjonen, men jeg er nok ikke alene ansvarlig for at det ble en diskusjon ut av dette
Du har skrevet flere ganger at du ikke gidder å diskutere dette, likevel har du fortsatt flere gange å diskutere...
![]()
Du må skjønne at det går an å sage av seg beinet også... Og gå på jobb dagen etterpå. Alt er mulig. Bare fantasien som setter grenser![]()
Sarkastisk du nå ?Du må skjønne at det går an å sage av seg beinet også... Og gå på jobb dagen etterpå. Alt er mulig. Bare fantasien som setter grenser![]()
Å du altså; )
Nei alt som står på nett stemmer ikke men det står i if så regner jeg med det stemmer så får du bare ha din mening.![]()
Du bare brenner av stumpen med litt krutt så skal det gå ganske bra iallfall. Jeg har sett det på filmDet er santTror noen her inne har god fantasi
Hvis man hadde saget av seg benet og stoppet blødningen, så ville det vært mindre risikabelt å gå på jobb da enn etter hjerteoperasjonen
![]()
Ja det sto om en pasient der !If som i forsikringsselskapet? Står det der at folk går på jobb dagen etter hjerteoperasjon? Kjenner jeg er glad jeg har forsikringene mine et annet sted
Synes ofte du har mange spennende vinklinger på ting og tør å si i mot strømmen her på BV, men akkurat nå begynner jeg å lure litt på deg..?
Nei. Alt er mulig. Og så kommer det an på hva slags type jobb man har. Mye enklere å gå tilbake til en kontorjobb enn en fysisk krevende jobb for eks.Sarkastisk du nå ?
Så utrolig ufint i grunn men ikke uventet.
Greit å være uenig men å begynne sånn er tullete.
Du bare brenner av stumpen med litt krutt så skal det gå ganske bra iallfall. Jeg har sett det på film![]()
Ja klart det erNei. Alt er mulig. Og så kommer det an på hva slags type jobb man har. Mye enklere å gå tilbake til en kontorjobb enn en fysisk krevende jobb for eks.
Ja det sto om en pasient der !
Lure på meg fordi vi er uenig? Vel værsågod, jeg bryr meg ikke så veldig om det kjenner jeg.
Synes bare det der blir ufint jeg
Spørs på typen jobb man har som sagt. Mye er mulig med en enkel kontorjobb tenker jeg da. Eventuelt hjemmekontor.HihiDa funker det sikkert
Men da kan man ikke gå på jobb da, man må halte
Men man får i alle fall jobbet dagen etter
![]()
Jeg får ikke til å linke lenger dessverre.Lurer på om du diskuterer for å diskutere, skriver kontroversielle ting for å provosere eller rett og slett bare skriver (for å øke vinnersjansen på topp 100)? Hvis det står på hjemmesiden, så er det jo bare å linke![]()
Jeg får ikke til å linke lenger dessverre.
Om du tror det om meg så kan jeg tro det om deg da siden du bare fortsetter å kverulere selv om jeg sier at jeg har lest om det to steder
Du får tro hva du vil om meg du , å med dette sier jeg takk for meg.
Når du begynner å gå på meg som bruker så blir det så ufint at jeg ikke har ord.
Å du altså; )
Nei alt som står på nett stemmer ikke men det står i if så regner jeg med det stemmer så får du bare ha din mening.![]()
Ja å jeg ba om unnskyldning for den, klarer ikke alltid å tolke deg riktig å den var ikke ok."Så utrolig ufint men ikke uventet"
- altså...dere er jammen like gode begge to isåfall![]()
Jeg får ikke til å linke lenger dessverre.
Om du tror det om meg så kan jeg tro det om deg da siden du bare fortsetter å kverulere selv om jeg sier at jeg har lest om det to steder
Du får tro hva du vil om meg du , å med dette sier jeg takk for meg.
Når du begynner å gå på meg som bruker så blir det så ufint at jeg ikke har ord.