Hva legger du i høy arbeidsmoral?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Alt som står på Internett er sant :D Tihi :p

Jeg sier at jeg ikke tror på det ;) Og du sier det har skjedd... Og jeg sier jeg ikke tror på det...! Og VI diskuterer frem og tilbake :) Ikke JEG.. Man må være to for å diskutere så vidt jeg vet :) Og nei, det er ikke det tråden handler om, og jeg kan gjerne ta min del av "skylden" for diskusjonen, men jeg er nok ikke alene ansvarlig for at det ble en diskusjon ut av dette ;) Du har skrevet flere ganger at du ikke gidder å diskutere dette, likevel har du fortsatt flere gange å diskutere... :p
Du må skjønne at det går an å sage av seg beinet også... Og gå på jobb dagen etterpå. Alt er mulig. Bare fantasien som setter grenser :)

Alt som står på Internett er sant :D Tihi :p

Jeg sier at jeg ikke tror på det ;) Og du sier det har skjedd... Og jeg sier jeg ikke tror på det...! Og VI diskuterer frem og tilbake :) Ikke JEG.. Man må være to for å diskutere så vidt jeg vet :) Og nei, det er ikke det tråden handler om, og jeg kan gjerne ta min del av "skylden" for diskusjonen, men jeg er nok ikke alene ansvarlig for at det ble en diskusjon ut av dette ;) Du har skrevet flere ganger at du ikke gidder å diskutere dette, likevel har du fortsatt flere gange å diskutere... :p
Å du altså; )
Nei alt som står på nett stemmer ikke men det står i if så regner jeg med det stemmer så får du bare ha din mening.:)

Du må skjønne at det går an å sage av seg beinet også... Og gå på jobb dagen etterpå. Alt er mulig. Bare fantasien som setter grenser :)

Det er sant :p Tror noen her inne har god fantasi :) Hvis man hadde saget av seg benet og stoppet blødningen, så ville det vært mindre risikabelt å gå på jobb da enn etter hjerteoperasjonen :D

Sarkastisk du nå ?
Så utrolig ufint i grunn men ikke uventet.
Greit å være uenig men å begynne sånn er tullete.

Å du altså; )
Nei alt som står på nett stemmer ikke men det står i if så regner jeg med det stemmer så får du bare ha din mening.:)

If som i forsikringsselskapet? Står det der at folk går på jobb dagen etter hjerteoperasjon? Kjenner jeg er glad jeg har forsikringene mine et annet sted ;)

Synes ofte du har mange spennende vinklinger på ting og tør å si i mot strømmen her på BV, men akkurat nå begynner jeg å lure litt på deg..?

Det er sant :p Tror noen her inne har god fantasi :) Hvis man hadde saget av seg benet og stoppet blødningen, så ville det vært mindre risikabelt å gå på jobb da enn etter hjerteoperasjonen :D
Du bare brenner av stumpen med litt krutt så skal det gå ganske bra iallfall. Jeg har sett det på film :P

If som i forsikringsselskapet? Står det der at folk går på jobb dagen etter hjerteoperasjon? Kjenner jeg er glad jeg har forsikringene mine et annet sted ;)

Synes ofte du har mange spennende vinklinger på ting og tør å si i mot strømmen her på BV, men akkurat nå begynner jeg å lure litt på deg..?
Ja det sto om en pasient der !
Lure på meg fordi vi er uenig? Vel værsågod, jeg bryr meg ikke så veldig om det kjenner jeg.
Synes bare det der blir ufint jeg

Sarkastisk du nå ?
Så utrolig ufint i grunn men ikke uventet.
Greit å være uenig men å begynne sånn er tullete.
Nei. Alt er mulig. Og så kommer det an på hva slags type jobb man har. Mye enklere å gå tilbake til en kontorjobb enn en fysisk krevende jobb for eks.

Du bare brenner av stumpen med litt krutt så skal det gå ganske bra iallfall. Jeg har sett det på film :p

Hihi :p Da funker det sikkert :D Men da kan man ikke gå på jobb da, man må halte :p Men man får i alle fall jobbet dagen etter ;)

Ja det sto om en pasient der !
Lure på meg fordi vi er uenig? Vel værsågod, jeg bryr meg ikke så veldig om det kjenner jeg.
Synes bare det der blir ufint jeg

Lurer på om du diskuterer for å diskutere, skriver kontroversielle ting for å provosere eller rett og slett bare skriver (for å øke vinnersjansen på topp 100)? Hvis det står på hjemmesiden, så er det jo bare å linke :)

Lurer på om du diskuterer for å diskutere, skriver kontroversielle ting for å provosere eller rett og slett bare skriver (for å øke vinnersjansen på topp 100)? Hvis det står på hjemmesiden, så er det jo bare å linke :)
Jeg får ikke til å linke lenger dessverre.
Om du tror det om meg så kan jeg tro det om deg da siden du bare fortsetter å kverulere selv om jeg sier at jeg har lest om det to steder ;)

Du får tro hva du vil om meg du , å med dette sier jeg takk for meg.
Når du begynner å gå på meg som bruker så blir det så ufint at jeg ikke har ord.

Om du tror det om meg så kan jeg tro det om deg da siden du bare fortsetter å kverulere selv om jeg sier at jeg har lest om det to steder ;)

Når du begynner å gå på meg som bruker så blir det så ufint at jeg ikke har ord.

"Så utrolig ufint men ikke uventet"

- altså...dere er jammen like gode begge to isåfall :)

Å du altså; )

Etter litt googling, så fant jeg artikkelen jeg regner med du sikter til hos If :) Mannen i artikkelen hadde et atrieflimmer som de gjorde en ablasjon av. Som du ser av tidligere innlegg over, så har jeg skrevet at det kan være mulig å gå på jobb dagen etter ved ablasjon, hjertekateterisering og angiografi. Men det er ikke det samme som å åpne opp brystkassen til folk og gjøre hjertekirurgi

Værsågod!

Lurte helt seriøst på om du hadde noen "skjult agenda" med diskusjonen ja. Og det går ikke på deg som bruker nei :) Og ja, litt opphetet diskusjon har det nok vært fra begges side.

"Å du altså". Synes ikke tonen din eller måten du svarer på egentlig er så mye bedre.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp