Går dere i ullundertøy ute??

Kunne hatt på trøya ute ja, men ikke bare stillongsen:p Er jo så mange fine trøyer nå så!

Livredd for at noen skal se meg når jeg springer i garasjen å henter ved bare i longsen

Ulltrøye går jeg ofte i selv, men ikke ullstilongs ;-)

I ulltrøyer går jeg ut, men aldri i bare stillongs! Men nå går ikke jeg ut i bare tights heller da (altså uten tunika eller lignende), liker å dekke rompa :p

Har gått ut av døra hjemme i ull sett. Men da sånn tett med kanskje fint mønster på eller noe :P ikke sånne tynne gjennomsiktige greie ;) hadde kanskje gått på lokal butikken i det. Men ikke på shopping senter el.
Ja altså med stilongsen og overdelen bare? Skjønner ikke helt.. for meg blir det som å vandre rundt i bare strømpebuksa, liksom:D

Syns ikke det er så merkelig, jeg. Hva skiller en stillongs og en tights bortsett fra navnet? :P
Hadde ikke gjort det selv, da. Høres kaldt ut. ;)

Er verre med onepiece, det ser så boms ut. :P
Det er jo helt sant da. Men kunne jo heller aldri falt meg inn å valse rundt i strømpebuksa heller, liksom. Men sant det du sier da :)

Ulltrøye (litt penere) kan jeg fint bruke ute, men jeg ville aldri gått ut i ullstillongs, gitt ;). Hehe, foretrekker å dekke meg litt mer til altså.
Det var en sånt fint mønstrete rosa sett. Ikke gjennomsiktig. Men likevel... jeg ble litt overraska bare :D har aldri sett det før st noen har gått med det ute :P

Jeg har vært på butikken mange ganger i bare stillongs :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja altså med stilongsen og overdelen bare? Skjønner ikke helt.. for meg blir det som å vandre rundt i bare strømpebuksa, liksom:D
Hehe :P har vel hatt jakke på eller noe ;) men er vel ikke noe verre det enn de som springe rundt i tights og vanlige gensere eller topper som ikke dekker ræva. Men som sagt, nærbutikken liksom. Bor på en veldig lokal plass. Så da er jeg ikke så nøye på hvordan jeg går kledd ;) men skal jeg lenger bort. Så drar jeg nok på meg mer klær altså.

Ulltrøye teller som genser, men hår ikke bare rundt ullstilongs nei :p Ei som jobba hos oss gjorde det inne. Var et fint sett av kari traa og hun var slank og det så helt greit ut. Men allikevel gikk hun rundt i stilongsen :p

Er det bare meg, eller ville flere reagert dersom dere så noen som bare gikk i ullundertøy ute? Feks i butikken, eller på venterommet på legekontoret..? Altså, misforstå meg rett, folk må jo bsre gjøre som de vil, det GJØR meg ingenting.. men da jeg så dette idag, synes jeg det egentlig var ganske morsomt, og så tenkte jeg "eeeh, er ikke det der undertøy... som man skal ha UNDER klær.. det ville jeg følt meg veldig ukomfortabel med å gått rundt i ute" :D

Haha :P Jeg ville tenkt det samme.. Jeg kunne aldri ha gått ut i bare ullundertøy :) Vet det er en del som går i kun overdelen, men personlig ville jeg følt meg veldig naken da..

Nei, jeg hadde ikke gått ut i kun ullundertøy :)

Hehe :P har vel hatt jakke på eller noe ;) men er vel ikke noe verre det enn de som springe rundt i tights og vanlige gensere eller topper som ikke dekker ræva. Men som sagt, nærbutikken liksom. Bor på en veldig lokal plass. Så da er jeg ikke så nøye på hvordan jeg går kledd ;) men skal jeg lenger bort. Så drar jeg nok på meg mer klær altså.
Haha, ja ser poenget ditt altså :D

Syns det ser veeeldig snålt ut ;) Også med folk i pysjamas eller onepiece. Føler det hører til hjemme i sofaen jeg ;)

Kan gjerne gå i en ulltrøye uten noe over, men går ikke i bare ullbukse :P

Nei, det kunne jeg ikke gjort. Hjelper ikke at det er Kari Traa heller( som jeg har).

Back
Topp