Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det godt?Jeg knasker isbiter..
Veldig. Og kaldt. Måtte bre over meg teppetEr det godt?
Omsider få en dag hvor jeg ikke skal noe eller må gjøre noeHva skal dere i morgen da?
Her skal jeg til legen. Så må høre i morgen når taxi kommer. Også om hun kan fremskyve timen min hos gynsykehuset ba meg om det, men helt glemt det
![]()
Jeg burde gjøre det. Men klarer ikke slutte knaske isbiterKommet meg opp i senga
Åh, sove! Det vil jeg. Men Tuppa skal være hjemme og snekkerne banker på naborommet. Blir vel ikke mye søvn daOmsider få en dag hvor jeg ikke skal noe eller må gjøre noe![]()
Tror det blir soving halve dagen![]()
Nei da har du vel ikke mye søvn å henteÅh, sove! Det vil jeg. Men Tuppa skal være hjemme og snekkerne banker på naborommet. Blir vel ikke mye søvn da![]()
Nei, får prøve igjen til helgaNei da har du vel ikke mye søvn å hente![]()
Senga på stua her og! Blir litt tidlig vekkaNei, får prøve igjen til helgamen med senga på stua blir det vel ikke Så mye
![]()
Jeg knasker isbiter..
Deilig det og da!Omsider få en dag hvor jeg ikke skal noe eller må gjøre noe![]()
Tror det blir soving halve dagen![]()
Takk❤ livmorhalsen er lang og lukket heldigvis. Har todelt livmor og har født i uke 33 to ganger tidligere, så tror ikke jeg går lengre enn to uker til,uansett bedre d enn at han kommer nåHåper det hjelper !lå inne med N i i uke 24 med samme greie. Måtte ha medisin for å stoppe riene. Lungemodning ble vurdert. Har det skjedd noe med livmorhalsen?
Ha ha men likevel spiser du detVeldig. Og kaldt. Måtte bre over meg teppet
Jeg ser på home and away jeg da.. burde sovetJeg burde gjøre det. Men klarer ikke slutte knaske isbiterogså venter jeg på mannen som instalert lys på soverommet vårt