Her må det rett å slett gjøres en avtale fordi sambo ikke ser at det må gjøres :/ men det fungerer bra da
Vaskedame hver 14 dag hørtes helt fantastisk ut! Hva betaler du for det?![]()
Betaler 400-500kr , alt etter hvor lenge hun er her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her må det rett å slett gjøres en avtale fordi sambo ikke ser at det må gjøres :/ men det fungerer bra da
Vaskedame hver 14 dag hørtes helt fantastisk ut! Hva betaler du for det?![]()
Her er også mannen mannen og jeg er dama men det betyr ikke at ikke husarbeidet er like mye hans jobb som min.Jeg handler,lager middag,vasker,vasker og brettertøy, rydder. Mannen tar oppvasken etter middag og hjelper når jeg ber om det.
Vi er egentlig ganske gammeldagse slik... Han fikser/vasker bilen x1 i uka på sommeren klipper han plenen og jeg ordner med blomstene.![]()
Men igjen, så liker jeg det slik!
Mannen er mannen og dama er dama!![]()
Her er også mannen mannen og jeg er dama men det betyr ikke at ikke husarbeidet er like mye hans jobb som min.![]()
Jeg hadde blitt kokko om det skulle vært min jobb og han skulle hjulpet meg med det. Jeg har også en betalt jobb utenfor hjemmet, slik som han, så alt innenfor husets fire vegger og med barna er vårt felles ansvar.
Vi har hver våre oppgaver da, så vet begge hva som skal gjøres uten å måtte si noe til den andre.
![]()
Kjøpte robotstøvsuger i dag.. Elske den alleredeHer blir mannen satt i arbeid. Før var det jeg som gjorde alt inne, men nå må han bidra på kjøkken, støvsuge hele huset og generelt ta i et tak for ryddighetens skyld. Vi skal få oss vaskehjelp når babyene kommer, og robotstøvsuger til stue-kjøkken. Regner med det hjelper en del!