Yes nå tok jeg helgDa er du vel ferdig nååå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes nå tok jeg helgDa er du vel ferdig nååå![]()
1000 innlegg når jeg hvertfall ikke før i kveldKanskje) nei dere er ganske flinke
![]()
Takk for detLykke til på nattevakt![]()
Neida, straks ajour nåDet kan jo ta litt tid![]()
![]()
Jippi, så herlig daJa han overrasket idag. Hadde en powernap før vi dro og han tok skikkelig av i bassenget. Har vært skikkelig kosete og klengete de siste gangene og skal helst kose men idag plasket han, lekte og aksepterte til og med å holde seg fast på ryggen til en av oss mens vi svømte
![]()
Jeg kan klare 100 om dagen om jeg er effektiv..men da er jeg veldig oppdatt.1000 innlegg når jeg hvertfall ikke før i kveld
100 innlegg går fort om mange skravlerJeg kan klare 100 om dagen om jeg er effektiv..men da er jeg veldig oppdatt.
Fant de til sluttHun la ut bilder av en del av det, tror det er side 61 i min app.
Sov godtjeg ba til alle makter om å sove idag. blir totalt vrak uten dupp på dagen og hvem er det som brått sovner?flink jente!!
snakkes senere jenter![]()
Fin natt på jobb jaYEY da har vel du kost deg
Tror ikke jeg har den evnen100 innlegg går fort om mange skravler
Mas tilbake daHun maser om mye rart![]()
Blir mer å lese enn å svare duJojo men du svarer på alle du gikk glipp av
Et mulig hint har vi fått allerede....Will do!!![]()
Antatt siste dette jaSistemann (?) er alltid litt spesielt
Regner med hun koste seg!
Tviler ikke neiFin natt på jobb ja![]()
Hvor var resten?Hjemme fra jobb. Kom hjem til tomt hus
Helt greitDet er da bra det
Ja det kan ta litt tidNå har varmegradene stiget. Men ennå mye snø som skall bli sløs