Helt enigGanske viktig for å klare å fungere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigGanske viktig for å klare å fungere![]()
SjokoladekakeNamhva baker du?
Og han bet ikke på?!![]()
Prøve litt på det når lillesøster sover i alle fallGodt poeng
Og det er koselig at du henger her idag![]()
Fikk også lyst til å gå til frisøren nåKlokka 11. Så må begynne å kle på meg snart. Vi skravles om noen timer![]()
Neida, jeg er et offer for det sammeSå er ikke bare min Tlf som plutselig ble fortere tom for strøm etter jeg lasta ned bv appen![]()
Hehe, mannen er helt overgitt over megHahaGodt å høre det er flere av oss
![]()
Hvilken oppskrift bruker du da?Satser på det :-D
Haha, det har jeg ikke tenkt påVæske er selvsagt
Og på sykehuset hadde de en fantastisk ismaskin! Når ungen var ute ble det en nedtur å spise isbitersmakte jo ikke godt!
Det værste av alt er at turen kommer ikke til å koste så mye i utgangspunktet, flybilletter er nesten gratis (mannen reiser så mye og har på hundretusenvis av flypoeng ) og det samme med 2 hotellovernattinger iallefall,så det er i grunn kun lommepenger og noen overnattinger, kunne tenkt meg 4 netterAmsterdam er fantastisk
Bare å begynne å spare![]()
Ja, det kan jeg se for meg at blir en delJobber som ped leder i Bhg. Kan trygt si det er mye konflikthåndtering i løpet av kort tid både mellom voksne og barn![]()
Hehe, det har dabbet av litt her nå så da er du vel å trener?Haha
Jeg skulle gjerne ha trent litt, men dere skravler jo så fælt!!
Klokka 11. Så må begynne å kle på meg snart. Vi skravles om noen timer![]()
En jeg fant på Det søte livHvilken oppskrift bruker du da?
Ja. De har uteskole hver torsdag. I første klasse hadde de onsdag, jeg tror faktisk de har en dag i uka hele småskolenAldri hyggelig å være streng
Uteskole hørtes gøy ut! Er det hver torsdag?![]()
Hehe, mannen er helt overgitt over meg![]()
Nei! Nå får jeg vekke lille J å komme oss avgårde. Vi skal på babydate med en fra termingruppa her![]()
Mange gode oppskrifter derEn jeg fant på Det søte liv.