Skravletråd Mars!

Nå skal jeg snart kjøre tuppa i barnehagen, kan dere være så vennlig å roe tempoet mens jeg er vekk? :p haha

Samme her.. har med med sånn batteri-pakke i vesken uansett hvor jeg drar :p
Så er ikke bare min Tlf som plutselig ble fortere tom for strøm etter jeg lasta ned bv appen ;)

Vært sykemeldt på grunn av kvalme og oppkast, så influensa, så fordi jeg trengte å sove heletiden :P nå skal jeg omsider begynne å komme tilbake på jobb :D
Høres ut som en slitsom periode!:(
Håper du snart er i bedre form!

Høres ut som en slitsom periode!:(
Håper du snart er i bedre form!
Vært rimelig slitsomt ja, spesielt med to gutter som skal følges opp på skole, ppt, bup osv. Men er utrolig glad for at jeg er på bena igjen :) * lykkerus* :)

Måtte mase litt stengt på ungene for å få de ut døra i dag, det liker jeg ikke. Jeg må tidigere opp i morgen. Torsdag er uteskole, dvs kakao også.
Aldri hyggelig å være streng:)
Uteskole hørtes gøy ut! Er det hver torsdag?:)

Hehe :p har ikke noen si for meg hva de har vært i, men de må ha vært i noe veske ellers er det ikke like godt :p
Væske er selvsagt:P
Og på sykehuset hadde de en fantastisk ismaskin! Når ungen var ute ble det en nedtur å spise isbiter:P smakte jo ikke godt!

Første kake er i ovnen og det begynner å lukte skikkelig godt nå:-). Så får den avkjølt seg mens kake nr 2 er i ovnen og jeg lager pynten:-)
Hva baker du i dag?

Back
Topp