Jeg har ikke krav på noe siden jeg er student. Han hadde rett til foreldrepenger, men spiller ingen rolle når jeg ikke hadde detÅåå, så kjipt! Søkte dere ikke om å få den overført på deg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke krav på noe siden jeg er student. Han hadde rett til foreldrepenger, men spiller ingen rolle når jeg ikke hadde detÅåå, så kjipt! Søkte dere ikke om å få den overført på deg?![]()
Gleder megDet kan jeg love at du får![]()
Ha ha kunne vært artig å sjekka om hu klarte detLitt for myehadde hu vært her inne hadde hu sikkert skravla både deg og RonjaR forbi
haha
Nå gikk det i alt så skjedde på idretten på mandag så er ikke engang kommet til natta hehe
Tror nok det går helt fintJeg fikk en dråpe overflatedesinfekssjonssprit i munnenEr det farlig? Spyttet ut flere ganger og skyldte munnen.
Skulle ta på en serviett og vaske toalettet og det var nesten tomt i flaska så trykket litt hardt og da det traff hånden så spruet det![]()
Håper du og fikk en god nattNatta alleønsker dere en god natt med søte drømmer
![]()
Driver du å leser deg opp på alle innleggene nå?Tror nok det går helt fint![]()
Skal til frisørenHva er planene for dagen?
Tiltaksløs på kveldene. Kjent fenomenLatskapen lenge leve. Jeg må på do, lage mat til hundene, rydde litt før jeg legger meg, ta meg et glass vann... men Sukk så lite det frister sånn på kveldene da. Blæææh.
Nei absolutt ikke. Håper mannen tar resten i dag..Skal til frisøren
Ble du ferdig med klesvasken i går?
Vii.. skravler bare her inne ?Dere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så myejeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!
Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres?![]()
![]()
Hihi. Går ikke ann å ta pause herifraDamit å klare å skrive fire sider her jo. Jeg var bare på face et øyeblikk for å sjekke stået til vennina mi som er ny bakte mamma...
Bare for å se hvem som qoutaDriver du å leser deg opp på alle innleggene nå?
Den har jeg ikke hhørt omDen ville familien Thornberry the movie![]()
Å så heldig du er da.Hurra! Mamma gav meg frisørtime i bursdagsgave. Hva skal jeg gjøre tru?
Burde kjøpe litt vi også i neste str for han her vokser fort om dagen
He he ja det har jeg funnet ut ogsåBare for å se hvem som qoutalettere enn alle varslene faktisk
![]()
Ja vi har alltid gjort det førJa, her og
Er greit å ha liggende klart litt![]()
He he det kan jeg også grunn skjønne ble for nærme