Skravletråd Mars!

Helt sinsykt hvor avhengi av å sitte på bv jeg har blitt mens jeg ammer.

Lillegutt har sovet leeeenge og jeg slenger frem puppen. Hooker lillemann på enden. Famler etter mobilen finner det blåe iconet på mobilen. Flr jeg aner det står det. "No conection" WTF? Lol ..

Ganske kjedelig må jeg innrømme

Haha!! Man blir veldig avhengig :D
Jeg har fått flere kommentarer på hvor ofte jeg har telefon i hånden :P

Ja, Jeg fikk også den beskjeden....
Hva er greia med det? :P
Det skjer hver eneste natt kl. 03.30

Haha!! Man blir veldig avhengig :D
Jeg har fått flere kommentarer på hvor ofte jeg har telefon i hånden :P

Ja, Jeg fikk også den beskjeden....
Hva er greia med det? :P
Det skjer hver eneste natt kl. 03.30
Da er det sikkert server restarten som er blitt satt opp til å restarte kl 330 :) finnes som regel alltid en god grunn:)

Ja den der 800 greia er jeg med på :P Får ta det på kvelden når mann og barn er lagt :)

Jeg bruker 90% data, men hender jeg titter innom hvis jeg ikke er hjemme via mobilen men jeg er som oftest for opptatt til det.

Nesj jeg er nå en av disse natteranglerne da.. eneste stille tiden på døgnet :P

Bruk mobilen sett på bush varselen. Og kommenter;) hahah vel jeg klarer heller ikke å være i nærheten av toppen:)

Det er så koselig når mini om morgenen ligger og koser og gir meg klemmer❤❤❤. Nå ligger han godt inntil ansiktet mitt mens jeg sjekker bv❤❤

Da er sambo stukket avgårde og mini kom inn i senga mi og sløver, hun hoster litt idag så vurderer nesten å la henne bli hjemme men vet ikke helt..

Da er sambo stukket avgårde og mini kom inn i senga mi og sløver, hun hoster litt idag så vurderer nesten å la henne bli hjemme men vet ikke helt..
Koselg morgen hos dere også :) her så dro mannen kl 05:30 :o
Våknet en time senere av at lille J tittet ut gjennom sprinklene på senga og babblet :p

Koselg morgen hos dere også :) her så dro mannen kl 05:30 :o
Våknet en time senere av at lille J tittet ut gjennom sprinklene på senga og babblet :p
Får som regel kose morninger de dagene sambo har tidlig vakt siden han vekker uansett mini. Nå er hun å finner seg litt frokost :-) blir nok sjukdag på na stakkers :-)

Back
Topp