Og du er i første?Ja den er i 2etasje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du er i første?Ja den er i 2etasje
ja gjør det... får traske noen runder i stua.Nærmer deg ti tusen da
Har blitt litt klesvask og en del klær som må ryddes inn. Satser på at formen er bedre i morgenHar det hopet seg opp?![]()
Gratulerer med halvveis, ikke lenge igjen nåEr jammen meg kommet halvveis i svangerskapet:-O. Som tiden flyr og føler det går fortere denne gangen enn med førstemann
Her er middagen fortært og barn soverGod Kveld jenter! hvordan går det!?
Middag er fortært og barna lagt...
Tenkte jeg skulle ta meg en kaffe forran laptopen![]()
He he det var da bra det
Ja nå sover hunHåper hun sover nå?![]()
Flinkis! Her er jeg fortsatt i morgenkåpe og knapt rørt meg hahaTok trappetreningen. 50 idag![]()
Hmm. Jeg må sjekke den ut!er den på netflix?
Yes det stemmerOg du er i første?
Takk, ja tenk bare 20 uker igjen. Grugleder megGratulerer med halvveis, ikke lenge igjen nå![]()
Ja du er veldig god på detja gjør det... får traske noen runder i stua.har jo teken på det
![]()
Stakkars gullDet syntes jeg og, men han kastet den vekkvar vist ikke fornøyd med bamsen
![]()
Jeg er i andre, men har dusj i første og tredjeYes det stemmer
Og veldig morsomtVeldig bra i grunn; )
He he vi har dusj i første også men ikke så varmt på badet der som oppeJeg er i andre, men har dusj i første og tredje![]()
Gratulerer med halvveisEr jammen meg kommet halvveis i svangerskapet:-O. Som tiden flyr og føler det går fortere denne gangen enn med førstemann
Ja det var det absoluttOg veldig morsomt![]()
Hihi, det er kun fordi jeg er effektivSer det siden du ligger på topp....
Sånn er det med oss kontorrotterRett under 7.000 her
Er jeg også det da ; )Hihi, det er kun fordi jeg er effektiv![]()