Komedie, liker de ganske godt. Ihvertfall fresh off the boat er veldig bra :-DDe har jeg aldri hørt om![]()
Du er god om du tar trappetreningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komedie, liker de ganske godt. Ihvertfall fresh off the boat er veldig bra :-DDe har jeg aldri hørt om![]()
Hei på deg.Yeei, så kult!!![]()
Det går av seg sjælÅssen klarer dere å skravle så mye!
Husker det som en slitsom tid ja
Hihi. Bare frøkna denne gangen![]()
Åååååååå det blir fantastiskSitter nå å fantaserer om blomstene som kommer, fint vær, fuglekvitter og grønne trær![]()
Venninne date?Gleder meg sånn til lørdag![]()
Hva slags konsert da?Ååh. Herlig
Jeg skal ha første utekveld på fredag. Middag med endel hjemme hos ei, så konsert. Og kose meg med øl![]()
Høres slitsomt ut...Lurer på om jeg skal ta litt trappeløping før kvelden. 11 etasjer så har jeg tatt 50å idag
Ha ha vi er gode altsåYeei, så kult!!![]()
Har det hopet seg opp?Skulle gjerne hatt krefter til det jeg også. Helt kaos her hjemme nå :/
Heia heia flink duLurer på om jeg skal ta litt trappeløping før kvelden. 11 etasjer så har jeg tatt 50å idag
Lener mot komedie ikveld så fresh off the boat, black -ish eller fresh meatHva slags serie da?
Jepp, jeg har jo knapt vært her idagDere pleier da å ha rundt 350 innlegg rundt denne tiden på første dag i måneden![]()
Ah det er da greit det daDeilig da!
Pølse og potetstappe...Vesla sitt valg i dag
Har det ikke blitt trukket vinnere av februar ennå?
Håper hun sover nå?Baby er lagt i sengenfår se hvor lang tid det tar før hun sovner
![]()
Åååååååå det blir fantastisk
Jeg har vært på sentret et par ganger, ikke så veldig imponertVet du, jeg aner ikke faktisk
He he hva skal du ?Jeg har for mye å gjøre før kvelden er over![]()
Da kan alt det tørre straks bli mer interessant jaHvor tørt et kurs er kommer helt an på foredragsholderene.
Dette var ganske interessant siden det ble holdt av noen som er ganske gode, og samtidig advokater som kjenner regelverket veldig godt. Ble ganske mange gode diskusjoner i salen.
Var veldig godt
Ha ha frøkna var slitenJa det er det, selv om vi har det fryktelig mye morsomt også. Men frøkna var ganske bestemt på at det var best når han lå rolig Haha
Litt for mye å gjøre på jobbJepp, jeg har jo knapt vært her idag![]()